Tampons en penis "passen niet" help...

Hey meiden.
Ik heb een klein probleempje, ik probeer deze week al de hele tijd tampons te gebruiken, maar ik vind het zó eng en ik begin de hele tijd te trillen en kan me dus echt niet ontspannen. Geen idee waarom dat zo is, maar 't lijkt net of mijn gaatje te klein is. Ik heb hem zo ver gekregen dat ie er net helemaal inzit maar ja moet 'm zeker zo ver doen dat je hele vinger erin zit? Als ik seks wil hebben met mijn vriend, lijkt het ook net of die niet past en het doet ontzettend pijn ookal ben ik zeker wel nat genoeg. Ik heb echt geen idee hoe ik me goed kan ontspannen, en als een tampon al pijn doet, hoe kan ik dan ooit seks hebben met mijn vriend? Als ik bijna wil doen, wordt ik er gewoon misselijk van zo eng vind ik. Kunnen jullie alsjeblieft vertellen hoe ik me kan ontspannen, en welke “richting” de tampon en de penis op moeten als je begrijpt wat ik bedoel? Ik zit hier heel erg mee…

dikke kus my.

Je spant je, en daarom past het niet.

Maar waarom vind je het zo eng dan?
Als je daar overheen bent, lukt het misschien wel.

geen idee, up, hoop dat iemand er iets op vind x

zittend op de wc bijv is het wel wat meer ontspannen en lukt het sneller een tampon inbrengen dan als je staat. Dus misschien is dat al een idee.
Verder zou ik het eerlijk gezegt niet weten, gewoon proberen.

je moet niet bang zijn :wink:
even ontspannen & dan er in woppen

Ja ik weet dat ik me aanspan, maar hoe kan ik dan ontspannen?
Ik heb trouwens geen idee waarom ik het zo eng vind. Ik denk gewoon het idee dat er iets “in” me gaat. Ik wordt gewoon zó misselijk en het doen ook een beetje pijn… welke “richting” moet die op?

Doordat je het zo eng vind span je je spieren te veel aan en daarom gaat het niet gemakkelijk. doe het een keer heel rustig als je alle tijd hebt, en wat betreft de seks met je vriend, daar zul je je dan ook aanspannen, ben je er wel klaar voor?

Het kan ook zijn dat het idd te klein is maar dat komt maar heeel weinig voor. Als ik jou was zou ik gewoon nog even proberen en als het echt niet lukt naar de dokter!

Dankje, en hoever moet die tampon erin?

Totdat je hem niet meer voelt, en dan is het goed.

je hebt er ook met inbreng huls als je er een beetje moeite mee hebt dan zit ie meestal meteen goed… en anders duwen totdat je hem niet meer voelt… je moet er miss niet teveel bij nadenken miss dat je daarom zo gespannen bent

Je kan het beste (om te oefenen) de tampon helemaal insmeren met vaseline, hierdoor glijdt ie heel makkelijk naar binnen! Je kan het beste op je bed gaan liggen de eerste keer, daardoor ontspan je beter!
Dus als dat een paar keer lukt kan je het een keer zonder (of met een beetje) vaseline proberen. Want door de vaseline neemt de tampon het bloed niet goed op, dus met de vaseline is alleen voor het oefenen!!

Dit advies heb ik ooit gekregen van de dokter/seksuoloog, en heeft bij mij toen goed geholpen! Heb nu nooit meer ergens last van! :slightly_smiling_face:

Enne wat de seks betreft… je moet zorgen dat je goed ontspannen bent en glijmiddel gebruiken kan ook wel eens helpen!!

Als het na deze tips nog niet lukt zou ik naar de dokter gaan, die verwijst je waarschijnlijk door naar een seksuoloog die je oefeningen meegeeft!

het past.
maar als je een tampon zo eng vindt, hoef je het toch helemaal niet te gebdruiken?

Ik reken altijd tot aan het midden van mn vinger ongeveer.

Niet bang zijn. Kwestie van oefenen :slightly_smiling_face: Er kan weinig gebeuren. En het past inderdaad niet omdat je zenuwachtig bent. Heb ik ook gehad, heel vaak geloof me. En nu gaat het prima :slightly_smiling_face:

[i]hadk ook!

heb er 3 maande op geoefend
ik kreeg er nog geen pink in
dus begon ik met iets kleins … iets groters… weer iets groters… opbouwen!
je vriendje moet mr geduld hebbe :wink:
mr forceer het niet, ga niet n tampon erin rammen, want dat zorgt voor problemen om hem eruit te krijgen… ik spreek uit ervaring en trauma xD ( btw n inbrenghuls is ook easier)

en nu naja ik zeg niet dat alles erin past :grinning:[/i]

het is gewoon een soort van: ’ Oefening baart kunst ’

vaseline in je kut:S is dat neit gevaarlijk;$

over je tampon kwestie
dat had ik eerst ook
het leek net alsof ik heel nodig moest plassen :stuck_out_tongue:
Hoe ik het heb opgelost… ehhh
nou ik ging 3 uur op de plee zitten, achterover leunen
( kijk uit dat je niet tegen dat doorspoel ding leunt hahaha )
en op een gegeven moment moet je het gewoon doen

en met dat penis kwestie
kan je er niet erg mee helpen
maar meid, er past ook een hele baby door!
dan moet zo’n lullig pikkie ook wel passen toch