Tampon/wc

Haha, dit is misschien een best wel domme vraag, maar ik was wel even benieuwd. Als jullie ongesteld zijn, tampon in hebben en naar de wc gaan laten jullie je tampon dan in? of doen jullie hem eruit en daarna een nieuwe erin :stuck_out_tongue: ?
x

anders zwelt hij toch op in je kut, tenzij je moet poepen.

Ik doe hem altijd eruit, omdat je half op t touwtje van je tampon pist of zelfs dat je tampon het opzuigt.
En dan heb je bacterie en shit :stuck_out_tongue:

Uit.

hahahahha die mmko:)

najah het ligt eraan hè:) meestal dr uit want waarom ga je anders naar de wc:W

sirously?

ik doe het wel bijna altijd.

Mwjah, sommige meiden douwen hun tampon er niet diep genoeg erin en dan kan t plas ,als je verkeerd zit, een beetje in je vagina gaan en dan krijg je een tampon vol pis hahah :stuck_out_tongue:

.

meestal doe ik een nieuwe in maar als ik het niet doe dan zit me tampon echt niet vol pis hoor! dat komt toch uit een ander gaatje dus ik weet niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen, maar bij mij is dat iig niet zo ;p

Ik zeg toch; sooooms!

bijna nooit eig, alleen als k voel dattie vol zit, anders gaat beetje moeilijk uit he :’)

ojee als je tampon dan vol met pis zit, dan vrees ik dat je 'm in 't verkeerde gaatje hebt gestopt.

nee ik vind tampons maar eng, ik hou 't wel bij luiers :headbang2

woehahaha!
ik heb laatst pas voor t eerst een tampon geprobeerd, maar ik haalde hem eruit, als je toch op de wc zit, kan je t beste er weer meteen een nieuwe erin doen, anders kan je na een tijdje wéér naar de wc.

ik haal hem er uit. toevallig had ik pas met iemand een discussie hierover en die vond het overdreven dat ik hem er gelijk uit haalde :S

.

ik vond ze nooit eng, ik kreeg 'm er alleen niet in… bleek dat ik bij het verkeerde gaatje zat :expressionless:
nouja, ik doe 'm er wel altijd uit, ik hoef niet zo vaak naar de wc, dus tegen de tijd dat ik moet, moet m’n tampon ook wel vervangen worden, ongeveer.

Sommige reacties zijn echt lachwekkend :angel:

xx

Hebben jullie ooit wel eens dat papiertje gelezen wat altijd bij zo’n pakje (ob)tampons zit? Daar staat dat je gewoon dat je kan plassen met een tampon in. Want het komt namelijk gewoon uit een ander gaatje! Alleen kun je je touwtje iets opzij houden zodat je dat touwtje niet onderpist (moet je natuurlijk niet over je hand plassen)

lol, ik zie t al voor me haha. hele hand ondergepiest. Maar het touwtje is droog gebleven!

Ik laat hem meestal gewoon in, tenzij ik naar de wc ga om hem te verwisselen. Op school ga ik eigenlijk elke pauze naar de wc, dat is om de 2 uur maar ik ga echt niet elke 2 uur een nieuwe tampon in doen.