Tampon probleem

Oké, ik ben gisteren voor het eerst ongesteld geworden. En ik had gelukkig nog wat inlegkruisjes en mini-tampons liggen. Maar blijkbaar is een mini te mini voor mij xD. Ik lek al na een half uur door! Dus nu heb ik niets aan die tampons.
Dus mijn plan is om morgen naar de winkel te gaan en normale tampons of net wat grotere tampons te halen.
Maar ik heb een probleem, ik lek dus snel door en er is dus no way dat ik het zonder te lekken maar de winkel haal.
Wat moet ik doen?
Iemand misschien een diy tampon idee xD? En ik kan moeilijk aan m’n moeder vragen of zij iets wil gaan halen, aangezien ze niet meer hier woont. Help!

hahaha kom op heh je bent 15! je kan best in een half uur dat halen? miss doe je het er niet goed in ofzo?

Doe een mini-tampon & inlegkruisje, en voor de zekerheid 2 onderbroeken, een donkere broek, een schoudertas die ervoor hangt? voor de rest weet ik ook niks…

kan niet iemand anders het voor je halen? en misschien lek je vandaag in de ochtend wat minder erg en dan red je het zeker met een mini tampon…(A)

En een prop wc-papier :grinning_face_with_smiling_eyes:
(Nee, serieus eigenlijk.)

na een halfuur, dat kan bijna niet. heb je m wel goed in… dat je m niet voelt zitten?

Heeft je moeder of zus niks meer liggen, geen maandverband ofzo? En anders kun je toch gewoon aan hun of je vader vragen of ze het willen halen?

Dat heb ik ook al eens moeten doen :relieved:

Je kan toch gewoon voor 1 keer een uitzondering maken voor maandverband? xD

haha, een half uur red je echt wel!

dat kan zeker, ik doe het goed in, en lek met de grootste maat tampon binnen 3 kwartier nog door

neem dan gewoon maandverband.

wss is ze al geweest. ;p

ik moest zo hard lachen om een diy tampon idee xD

stop er 2 in

Ik zou dan even een maandverband in doen.
Naar de winkel en bij thuiskomst jezelf eventjes gauw wassen als je jezelf niet meer zo fris voelt.
En normale tampons of misschien zelfs wel super tampons halen.

Iedereen bedankt voor de reacties! Ik heb al jullie tips opgevolgd en kwam helemaal droog thuis. (: en heb nu fatsoenlijke tampons en maandverband.

mooi :slightly_smiling_face: als je blijft doorlekken kun je het allebei tegelijk gebruiken

@Bellla ja ik gebruik nu allebei, gewoon voor de zekerheid (: