Hallo iedereen!
ik ben nu bijna 15 en ik ben al meer dan een jaar ongesteld. toch lukt het mij niet goed om een tampon in te brengen, ik weet namelijk niet of die goed zit enz.
maar nu heb ik laatst gehoord van een tampon met inbrenghuls, heeft iemand hier ervaring mee? heb gehoort dat dit makkelijk gaat om mee te beginnen en dat je gelijk weet dat de tampon goed zit. en als je die tampons hebt geprobeerd: wat vind je fijner, met of zonder inbrenghuls?
xxx alvast bedankt
Je kunt het ook houden op maandverband, doe ik zelf ook want mij lukt het ook niet.
ik vind maandverband ook wel fijn maar het is meer voor als ik wil zwemmen enzo
Als je 'm niet voelt zitten zit hij goed. En ja je kan wel een inbrenghuls gebruiken als dat fijner/makkelijker is voor je. Ik vond het inbrengen van een tampon de eerste paar keer ook moeilijk hoor, maar oefening baart kunst! Na een tijdje gaat het inbrengen(met of zonder inbrenghuls) als vanzelf. Dat was bij mij iig wel zo.
Zelf heb ik het weleens geprobeerd met inbrenghuls, maar dit was een ramp. Misschien dat het bij jou werkt? Tampons inbrengen heb ik trouwens nog nooit prettig gevonden, maar als je nog ‘oefent’ met die (rot)dingen, zal ik aanraden om het dan vooral te proberen op het moment dat je het ergst ongesteld bent. Dan is alles door het bloed wat ‘natter’, als je begrijpt wat ik bedoel, en glijdt de tampon er makkelijker in.
Een tampon zit goed als je hem niet voelt zitten, gewoon doorduwen tot het niet meer lukt en er zo min mogelijk aan denken dat ie er zit anders ga je hem nog voelen omdat je eraan denkt Succes!
Ik kies altijd die met de huls, lekker makkelijk!
Geef mij ook maar die inbrenghuls! In het begin wilde het nooit echt goed lukken zonder inbrenghuls, en dan heb ik op aanraden van een vriendin een tampon met inbrenghuls geprobeerd en dat ging veel beter. Sindsdien enkel nog met.
Ik denk dat je het zeker eens kan proberen! Als het niet lukt kan je nog altijd overstappen op maandverband.