Tampon kwijt!

Hey
Ik wou dus gister me tampon eruit halen en ineens knapte het touwtje!!
Ik voel hem nergens meer, en ik weet echt niet wat ik moet doen.
Ik durf ook niet naar de dokter, ben echt zoo bang wie heeft dit ook gehad?

Liefs

Ok wat…

Ga naar de dokter gek, dalijk krijg je nog een tamponziekte en dan ben je veeeeel verder van huis.

Dus die tampon zit er al vanaf gisteren in? WHUT. Ga ZSM naar de dokter, huisartsenpraktijk of whatever, die hebben zovaak een vagina gezien en het is juist slechter om hem er in te laten.

Straks krijg je een tampon baby.
En inderdaad gelijk morgenvroeg naar de dokter, het is echt niet de eerste keer dat hij een poes ziet.

Edit: wacht die tampon zit er al sinds gisteren in??

Je kan proberen te hurken en hem er dan uitvissen.

Maar als je m niet meer voelt moet je echt nu naar de HA

Ik durf het niet ik ben bang dat ze er dan ingaan met iets en dat het dan zon pijn doet ik ben nog maagd!!

Oh my… Ga asjeblieft naar de dokter. Die ziet meer vagina’s die jij ooit in je leven zult zien dus wat is je probleem? Er bestaat serieus een ziekte die je van een tampon kunt krijgen dus dan ben je verder van huis.

En dat zul je dan waarschijnlijk ook altijd blijven als die tampon erin blijft zitten.
Kun je niet net doen alsof je poept ofzo? komt hij dan niet naar beneden?

Dit.

Je hebt nu trouwens ook een grotere kans op de tamponziekte, aangezien je een tampon na zoveel uur moet verwijderen. Ik wil je niet bang maken, maar het is echt belangrijk dat je zo snel mogelijk naar de dokter gaat!

Als je hem er in laat zitten wordt het van kwaad tot erger. Dus als je hem er niet uithaalt zelf of door een dokter ziet hij/zij alsnog je poes. Want hij moet er toch echt uit.

Okay ik hoop echt dat je aan het trollen bent want je kan DOOD gaan van een tampon die te lang in je lichaam verblijft. Dus als je hem er zelf niet uit kan krijgen (hurken, persen en hem eruit proberen te vissen) dan moet je echt gelijk naar de dokter, maagd of niet.

Ik meen dit serieus…

Wij ook. Stel je niet aan en ga naar de dokter.

Hier kan je dus dood aan gaan. En ja, waarschijnlijk gaan ze er met wat in ja. Hoe dacht je anders dat ze die tampon er uit zouden krijgen? Mensen persen er baby’s uit dus dit overleef je wel. Ga zo snel mogelijk naar de huisartsenpost.

wat doe je hier dan nog, ga naar de huisartsenpost of eerste hulp ofzo

Oke een tip ga nu echt naar de dokter en zet je over die pijn heen. Ik zou zeggen google eens tamponziekte. Hoe langer je hem erin laat zitter, hoe groter de kans is dat je het krijgt.

En je hebt dit nog niet tegen je moeder of iemand anders verteld?

Ik zou meteen in paniek raken en m’n moeder erbij gillen.

Heel vreemd dit. Als het serieus, ga dan meteen naar de HAP.

Dat zou ik ook niet doen hoor haha

Maar verder wat er al gezegd is

Kun je hem er niet gewoon uitvissen met je vingers?
Anders sowieso huisartsenpost of tegen je moeder vertellen of googlen hoe je m er uit kan halen.

Ach, moeders zijn wel van alles gewend.
Mja, wat dan? Blijf je dan meer dan 24 uur rondlopen zonder dat iemand het weet? Dat is ook niet echt slim. Als je hem er toch niet uit krijgt, vertel je dit toch gewoon tegen je moeder? Is dat zo raar? :stuck_out_tongue: