Tampon inbrengen

Ik weet niet of ik hiervoor een speciaal topic moet aanmaken maar ik zag geen algemeen tampon topic ofzo ahahah maar goed ik ben vanochtend ongesteld geworden en volgende week vrijdag ga ik zwemmen dus ik probeerde het in te brengen en die mini tampon ging er maar voor de helft in zucht het is alsof hij niet verder past? Ik heb het al vaker geprobeerd en dit is de eerste keer dat ie er überhaupt voor de helft inging

onsmakelijk topic maarja haha

haha kweet niet je benen wijder opendoen ofzo :’)
en je ontspannen, anders gaat het ook moeilijker

Als ik op bed ligt gaat ie er t verst in op de wc al helemaaal niet maar idk of ik me ontspan volgens mij wel?

Probeer één been op de wc/badrand te zetten en de ander gewoon op de grond. Dat gebruik ik op mijn lichtere dagen als het ook niet zo goed lukt. =)

Gewoon even met tampon wiebelen tot je voelt dat je m verder kan duwen.

Er worden trouwens echt veel topics over gemaakt, zo moeilijk is een tampon toch niet?

Harder duwen of vaseline :stuck_out_tongue:

Wut? :’)

Je moet je meer ontspannen zodat hij er makkelijker in gaat. Staand zijn spieren rond de vagina automatisch gespannen.

ik had er geen last van in het begin ik kreeg hem er zo in

Hahaha wat geweld kan nooit kwaad

Ook al geprobeerd. Maar dat werkt helemaaaal niet, enige waarmee ik hem voor de helft erin krijg is liggen.

Hoe ontspan ik het dan?

Probeer anders eens goed in en uit te ademen en gewoon door te duwen? Op het begin kreeg ik hem ook niet verder dan de helft. Door het ademen zul je wat meer ontspannen.

Heb zelf ook nog een vraagje: tot hoever gaat je vinger mee tot dat ie goed zit?

Ja door het niet aan te spannen :’)
(Niet bedoeld als lullige opmerking, maar uitleggen hoe je iets moet ontspannen is de moeilijkste beschrijving die ik ooit heb moeten geven)

misschien een raar advies maar bij de OB tampons zit altijd een soort gebruiksaanwijzing waarbij er goed uitgelegd wordt hoe je een tampon moet inbrengen en natuurlijk de tips die hierboven zijn gegeven , succes!

Mij lukte het eerst ook totaal niet maar ik heb veel geoefend en het is gelukt haha. Gebruik ze nu al een tijdje en meestal doe ik ze in op de wc. Benen wijd, en dan doe ik meestal met mijn middelvinger eerst de tampon erin duwen en dan hem een beetje draaien want er zit een soort ‘bochtje’ in je vagina. Dan duw je hem echt zo ver als je kan tot je hem erna niet meer kan voelen. Oefen veel en uiteindelijk ben je zo ontspannen dat het super makkelijk gaat!

haha ehm ik gebruik altijd mijn middelvinger en dan echt totdat je écht niet meer verder kan. Je kan hem nooit te ver duwen.

Oh okee dankjewel:) Vond het al best vreemd dat hij nog niet helemaal goed zat als ik tot mn knokkel erin duwde. Kzal wel korte vingers hebben haha

haha nou ik doe ook altijd flink moeite hoor wil ik hem er echt goed in krijgen :cold_sweat:

Ik weet het pff ik heb alles echt al geprobeerd misschien ontspan ik dan niet goed genoeg ofzo maar ik voel niet dat ik t span ofzo?

Veel oefenen, eerst lukte het ook niet bij mij, je kan eerst proberen tampons met een inbrenghuls te kopen.

Jeetje ik zal wel gewoon een makkelijke vagina hebben, maar elke tampon en piemel (nee dat zijn er niet zo veel) floepen er zo in en uit bij me.