Tampon in met zwemmen maar er uit , kan dat $?

Hoi allemaal,

Ik ga over een paar dagen op vakantie, en als het goed is ( nouja, niet echt ofso haha. ) word ik dan net ongesteld ;s
Maar ik ga dan natuurlijk na de zee, daar dichtbij is niet een wc … Dus kan ik mn tampon in houden als je bijvoorbeeld eerst in zee bent geweest, en er dan uitgaat, kan die tampon dan blijven zitten? Gaat dat niet pijn doen of iets anders ?
En kan je daarna dan weer gewoon in het water ?
Alvast bedankt ! (:

X

daar is het voor bedoelt

Een tampon is zowat gemaakt voor de vrouw om te kunnen zwemmen tijdens haar menstruatie.

dus ik kan gewoon uit zee, tampon in houden, weer in zee ? dankjewel (:

Ja hoor, dat is het handige van een tampon. :stuck_out_tongue: je kan er gewoon mee zwemmen en hij blijft ook zitten. Wel om de paar uur verwisselen!

Oke bedankt, ik had gelezen als je niet zo erg menstrueert 6 tot 8 uur ? $

Uhm lijkt me niet zo hygiënisch om 6 tot 8 uur jezelf niet te verschonen.
Ik hou het altijd op maximaal 3 uur en ik draag gewoon maandverband.

Oke, maandverband in water?

Je kan zwemmen met een tampon in.

Afhankelijk van je menstruatie kun je het inhouden of niet. Hoewel meer dan 10 uur af te raden is.
Het beste is om net voor je weg gaat een nieuwe in te doen, ergens op het midden van de dag toch een toilet te zoeken en dan meteen wanneer je weer thuis bent wisselen. That’s what I would do.

Nee zo bedoelde ik het niet. Het was meer het limiet dat ik heb in de zin van verschonen.

Maandverband in een bikini lijkt me sowieso niet echt charming.

^ inderdaad. haha

haha ( :

Bedankt (: ja, sws voor zwemmen en na zwemmen als ik terug ben gelijk nieuwe (:

Dat lijkt mij zó kut. Ik moet ook précies in mijn vakantie ongesteld worden, maar ik kan bij de apotheek op recept van die pilletjes halen, dat je het maximaal 2 weken uit kunt stellen!
En die heb ik eigenlijk elk jaar, werkt prima! :slightly_smiling_face:

Je kunt natuurlijk ook gewoon de bijsluiter lezen die bij een pakje tampons zit. Of aan je moeder vragen. Of aan de huisarts vragen. Of aan een vriendin vragen…

Je kunt ook normaal reageren en niet zo lopen bitchen, faker. Jezus hé. Iemand vraagt gewoon wat, als je niet normaal kan reageren doe het dan alsjeblieft niet.

oke bedankt hihi ! ( :

Kan gewoon! Ik zet 's nachts ook niet om de 3 uur mijn wekker om een tampon te verwisselen, dan zit ie er ook soms 10 uur lang. Dus dat kan overdag ook prima, tenzij je snel doorlekt, dan is het handig om 'm sneller te vervangen. Het is wel frisser om 'm vaker te verschonen, maar als dat niet kan is het ook geen probleem.

Oke dankjewel , ik lek niet zo snel door dus dat kan dan wel (: