Tampon gone

Heehee,
ik heb even een heel awkward vraag ;$
ik was dus vanmiddag zeg maar met mijn bijna vriend, en nou ja hij heeft me toen dus gevingerd, en ik was dus nog een beetje ongesteld dus ik had een tampon in.
nu is het touwtje dus verdwenen…
wat moet ik nu doen? :blush: ik durf niet naar de dokter te gaan
komt die er gewoon weer vanzelf uit? :blush:

Ik zou toch maar naar de dokter gaan, als je hem er zelf niet uit krijgt zal de dokter hem er uit moeten halen. Het is niet gezond om een tampon zo lang in je te hebben.

Eruit persen :’) Klinkt goor maar uiteindelijk moet dat wel lukken!

Waarom sta je dat überhaupt toe als je een tampon in hebt? Je moet naar de dokter als je er zelf niet bij kunt, dat ding moet er echt uit. Hij floept er echt niet vanzelf uit, zeker niet als hij er zo diep in zit…

Probeer dat ding gewoon met alle macht eruit te krijgen. Desnoods ga je in bad (dat heeft een vriendin ooit gedaan toen dat touwtje was afgebroken), misschien is het makkelijker dan. Dat ding moet er echt uit, want bloed is echt dé broedplaats voor bacteriën dus je krijgt op dit moment echt heel makkelijk een infectie etc.

@snnoz i know… had ik niet moeten doen, maar het kwam ook gewoon door het moment enzo en ja… :blush:

@bigmacmenu haha, werkt dat ook als die zeg maar best wel diep zit? :blush:

@fuckmeifimwrong thanks! ga ik dat wel proberen

In ieder geval succes!

Gezien de huisarts nu echt niet meer beschikbaar zal zijn, tenminste niet in het dorp waar ik woon, raad ik je aan naar de eerste hulp te stappen en het daar te vragen. Als een tampon langer dan 8 uur in zit dan is het namelijk echt niet goed voor je.

@vitani1994 is het echt zo erg als die er iets langer in blijft zitten… ? :open_mouth: want aangezien de eerste hulp niet zo dichtbij is en ik 15 ben dus ook geen auto kan rijden , kan ik daar niet zo makkelijk heen gaan…

Dat ding moet er echt uit. Zoals ik al las, is dat je daar snel een infectie kan hebben. Er is zelfs een meisje geweest die haar tampon 20 dagen erin heeft laten zitten en is dood gegaan.

Het zal denk ik niet op een uur liggen, maar als het bijvoorbeeld 16 of 20 worden (dat het op deze manier waarschijnlijk wel ongeveer worden). Dus ga gewoon naar je moeder en vraag of zij je er even heen wilt brengen, want liever even voor schut staan bij haar dan dat je de tamponziekte krijgt doordat je tampon veel te lang in is blijven zitten lijkt me.

Je kan morgenvroeg ook heel gaan …

Hahahaha, hier moest ik even om lachen.
Ik zie het al zo bij mij gebeuren…

Ik zal het inderdaad echt proberen eruit te krijgen en anders je moeder of weet ik veel wie inlichten !

Je kan ook gewoon zeggen, als je het je moeder echt niet wilt vertellen, dat het touwtje er alleen uit kwam toen je de tampon wou verwijderen.

Wel eruit halen. Gewoon proberen, als het goed is moet het wel lukken en anders idd naar de dokter.

Dit is eig precies de reden dat ik nooit tampons gebruik. Ik hoor TE vaak horrorverhalen x__x

Maar dat ding moet er idd snel uit. Er gebeuren alleen maar ergere dingen als het blijft zitten. Probeer het eerst zelf, mss als je idd van die persinspanningen maakt druk je het naar buiten en kom je er na een tijdje wel bij. Als het echt niet lukt moet er toch iemand gaan helpen…

Ja als die echt vol zit uiteindelijk moet dat te doen zijn! En anders idd in bad gaan en het dan proberen C:

crap… ik probeer het zelf nog wel… en anders ga ik morgen wel een afspraak maken bij de huisarts

ik durf echt niet naar mn moeder te gaan… moet ik haar een beetje uit gaan leggen hoe dat komt… haha

@sharonalexandra dat is ook wel een goeie! als ik het dan toch tegen mn moeder moet zeggen doe ik dat wel gewoon (:

Een vriendin van mij had ook een keer maar die had het omdat ze sex had gehad terwijl ze een tampon in had. Haar tampon zat helemaal tegen haar baarmoedermond aan en heeft ook verteld dat het door het trekken alleen het touwtje eruit kwam. En haar moeder geloofde het ook.

Probeer de tampon, zoals iemand hier al zei, vol te maken door bijvoorbeeld in bad te gaan. Dan wordt hij zwaar en zal die vanzelf beetje zakken en toch proberen te persen en hem dan met je vingers te pakken. Succes!