tampon gebruiken met lange nagels?

beetje rare vraag misschien. maar kun je tampons wel goed gebruiken als je lange nagels hebt? of moet je ze daarvoor kort hebben?

Tuurlijk kan dat

Ik denk dat het wel kan. Zou het eigenlijk niet echt weten. Gebruik geen tampons.

Tuurlijk.

Het kan wel. Maar is een beetje onhygiënisch omdat er onder je nagels veel bacteriën zitten en als je nou net een bacterie hebt wat slecht is kan je een infectie krijgen.

Misschien ver gezocht maar dat is wel een gevolg ervan.

dat is gewoon een kwestie van je handen van te voren goed wassen of een tampon met inbrenghuls te gebruiken.

Je zegt nu mooi wel kwestie van handen wassen. Hebben ze op alle wc’s een elleboogkraan? Nee, dus je draait na het wassen van je handen de kraan dicht waar ook weer bacteriën op zitten. Vervolgens pak je uit je tas de inbrenghuls, je raakt je tas aan. Je raakt met je handen die ondertussen weer vies zijn door de kraan en je tas je inbrenghuls aan. Ik weet niet hoe een inbrenghuls werkt dus ik weet niet of je de tampon er nog in moet doen ofzo dan is de tampon smerig op dat moment! Mja zoals ik al zei het is misschien ver gezocht maar dat is wel zo!

wel een beetje ver gezocht ja. maar als je veel zand ofzo tussen je nagels hebt lijkt het me niet zo lekker fris. ^^

Agja ik vind het gewoon niet slim om dat met lange nagels te doen.

Ja ik denk dat je sowieso met vieze handen geen tampon in moet brengen :stuck_out_tongue:
Ik gebruik het ook niet, maar ik denk dat het wel kan hoor.

als je een kraan hebt aangeraakt ga je daarna echt niet dood als je de tampon brengt. Dan komen de bacterien ook op de vingers en vingers heeft iedereen dusja wordt het uiteindelijk onmogelijk een tampon in te bregen…

het kan echt geen kwaad en anders moet je een inbrenghuls gebruiken heel handig

dat heeft dan geen ene reet met lange nagels te maken

tuurlijk kan dat, je hebt ook tampons met een inbrenghuls dat je het zo in kan schieten haha.

HAHAHAAH

Sorry, dat was mijn eerste reactie xD
Maar even serieus, ik vind dat dat heus wel kan, hoor ;]
Wel uitkijken dat je nagel niet breekt x’]

Natuurlijk kan dat niet, dan schuur je met je nagels de zaak van binnen helemaal open en hangen de vellen eronder.

natuurlijk wel.

tuurlijk kan dat.
tenzij :

http://www.electronichouse.com/images/uploads/nails.jpg

wel, het ziet er uit alsof ze het geprobeerd heeft.

auw
:cowboy_hat_face:

idd onder korte nagels zitten net zo goed bacterien. en evengoed op je vingertoppen en op je vingers.

Ja hoor. Je kunt ook tampons gebruiken met zo’n inbrenghuls.