Tampon blijft pijn doen

Heey girls!

Ik heb vandaag voor het eerst en tampon ingedaan.
Het was een heel gedoe, ook niet zonder pijn. Maar mijn probleem is nu dat ik hem blijft voelen, ik heb ook al geprobeerd om hem er verder in te drukken, maar dat lukt niet! Lopen doet echt pijn.
Ook ben ik bang om hem eruit te trekken :s
Ik las een ander topic waarin gevraagd werd of je er mee kan plassen, maar ik he het idee dat ik dat niet kan 0.0
HELP ME alsjeblieft!

Waarschijnlijk heb je hem te ver geduwd en zit ie dus scheef. Probeer hem een beetje terug te trekken. Je kan er gewoon mee plassen ook al lijkt het van niet :stuck_out_tongue:

hmm ben je wel ‘ongesteld genoeg’? als het goed is hoort het dan echt in een vloeiende beweging te zegmaar, door het bloed… anders zou ik het ook niet weten. en plassen kan wel gewoon, gewoon touwtje opzij houden om te voorkomen dat die nat wordt!

Heb je hem dan niet perongeluk in het verkeerde gaatje gedaan? Overigens wel knap als dat gelukt is.

http://www.grenswetenschap.nl/images/artikelfoto/_vulva%202.jpg
\

gewoon blijven oefenen. Ik weet niet hoe groot je er nu in hebt gedaan, maar ik zou met kleintjes beginnen als je er moeite mee hebt. Probeer te ontspannen, en doe hem zo ver totdat het echt niet meer verder kan. Verder blijven proberen, vriendin van mij heeft er ook lang moeite mee gehad, maar die kan ondertussen die kleine wel in en bouwt het nu op.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ja, jemig ze heeft hem vast in der anus gedaan :pensive:

Misschien heb je een te grote in gedaan? De eerste keer dat ik een tampon had geprobeerd had ik de allergrootste van OB die we hadden gepakt :’)

En hoezo zou je er niet mee kunnen plassen? Je plast niet uit je vagina.

[quote author=MoonPie link=topic=218085.msg[quote author=Moonstone link=topic=218085.msg[quote author=Moonstone link=topic=218085.msg10268933#msg10268933 date=1322310140]#msg[quote author=Moonstone link=topic=218085.msg10268933#msg10268933 date=1322310140] date=1322310140]#msg[quote author=Moonstone link=topic=218085.msg[quote author=Moonstone link=topic=218085.msg10268933#msg10268933 date=1322310140]#msg[quote author=Moonstone link=topic=218085.msg10268933#msg10268933 date=1322310140] date=1322310140] date=1322310202]
~~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\[quote author=MoonPie link=topic=218085.msg[quote author=Moonstone link=topic=218085.msg[quote author=Moonstone link=topic=218085.msg10268933#msg10268933 date=1322310140]#msg[quote author=Moonstone link=topic=218085.msg10268933#msg10268933 date=1322310140] date=1322310140]#msg

Ik doelde op de plasbuis en niet de anus.

Waarschijnlijk heb je een te grote gebruikt en heb je te weinig bloedverlies voor het formaat dat je gebruikt hebt. Best met de kleinste beginnen en als je ziet dat je ze te vaak moet vervangen, een groter formaat proberen.

ik denk toch dat ie niet diep genoeg zit hoor…
Als je je tampon indoet je vinger onderaan zetten bij het touwtje en dan naar binnen duwen zolang als je vinger is. Dus dat je hem ook gewoon niet verder meer kan duwen want ja langer is je vinger natuurlijk niet…
Als je dat eng vind gebruik dan inbrenghulsen die nemen als het ware de positie van je vinger over en dan duw je hem meteen ver genoeg. Het enige dat je inbreng is die huls en die is van karton dus glijd zoizo beter dan de tampon die van watten is en soms wat stoever kan gaan.

Beste kan je deze er gewoon uithalen, maandverband indoen en wanneer je merkt dat je bloed het opnieuw proberen dan is het ook niet zo stoef meer.

Ik heb nu geen tijd meer om hem eruit te halen!
Maar hij was idd groot. Ik heb hem gestolen van m’n moeder.
Maar ik ben gister weer ongesteld geworden.
Maar 1 ding weet ik zeker… ik laat het bij maandverband!

je kan het later toch nog eens proberen met kleinere? Tampons zijn echt heel fijn hoor zou zonde zijn door 1 ervaring het niet meer te proberen. En anders neem je inbrenghulsen in mini van tampax dat is ook heel makkelijk!

Ik zou er hem toch proberen uit te halen.
Want als je hem niet verder kan duwen, gaat het blijven pijn doen.
Als je schrik hebt om hem eruit te halen, kan je misschien even in bad gaan zitten zodat hij wat vocht heeft opgenomen en je hem er gemakkelijker uitkrijgt?

Huh ermee plassen is heel normaal toch…

Ja dat is heel normaal.
Want als je iedere keer dat je moet plassen een nieuwe tampon in zou moeten doen zou je er echt veeeeel per dag nodig hebben :confused:
en er is helemaal niks anders. Je merkt er totaal niks van dus ik snap niet echt wat het probleem is van plassen en een tampon…

Net of dat ooit zou passen :’)

Och, 't is pas je 1e keer en omdat het niet goed gaat zweer je 't maar voor altijd af. Niet alles gaat gelijk de 1e keer goed.
Gewoon opnieuw proberen. Tampons zijn echt 1837394x fijner dan maandverband.

Misschien helpt het om een klein beetje vaseline te gebruiken , dan glijd die er makkelijker in.

Volgens mij is vaseline niet bepaald goed voor daar.

Dat had ik de eerste keer ook, heel pijnlijk ja. Welk formaat heb je trouwens? Want ik begon met de ‘normale’ terwijl je beter kunt beginnen met de mini’s.
Je moet er ook voor zorgen dat hij niet scheef gaat zitten, en je moet hem zo ver duwen tot hij niet meer verder kan.