tampom super plus langer in houden dan normaal?

ik ga morgen naar een soort dierentuin, alleen (ik bloed niet zo heeel erg ) maar kan je dan bijvoorbeeld de tampon super plus langer inhouden?
of is dat slecht?
alvast bedankt.

Nee, dat is volgens mij voor als je heel erg bloedt

kan je het dan niet indoen, en dan langer inhouden?

Tampons mag je maximaal 8 uur inhouden, welk formaat/soort dat is.
Als je een tampon langer inhoudt bestaat er een kans dat je de ziekte tts krijgt “tamponziekte”

Hoelang ga je weg?
Kan echt wel hoor, ik doe dat ook zovaak heel lang.

ongeveer boot 10 en dan boot 8 terug ofzo?! maar dan kan ik hem wel een keer verwisselen denk ik.
alleen als ie nog niet volgezogen is, is het dan ook slecht als je hem lang in houd?

Jup en die kans wordt groter naarmate je grotere tampons gebruikt. Dus geen grote tampons gebruiken als het niet nodig is.

nee, maar het is dus wel nodig, want k kan hem niet verwisselen daar.

Je moet elke tampon na 8 uur verwisselen. Als je weinig bloedt denk ik dat super plus veel te groot is, ookal is het voor 8 uur. In de dierentuin zijn toch gewoon wc’s waar je je tampon kunt verwisselen? Want het beste is om het kleinst mogelijke formaat te gebruiken.

nee, we gaan niet naar een echte dierentuin laat maar zeggen.
en daar zijn geen wc’s. en ik heb meestal super, en die kan je geen 8 uur inhouden want dan lek ik door en dat is helemaal slecht voor je.

dan doe je er nog maandverband onder :woman_student:

doorlekken is helemaal niet slecht voor je hoor, oke misschien geestelijk maar lichamelijk toch niet :stuck_out_tongue: Als je normaal gesproken super gebruikt, kun je voor 8 uur wel super plus gebruiken denk ik. En anders voor de zekerheid nog een maandverbandje eronder.

Een dierentuin (al is het geen echte) zonder wc?

Voor die ene keer zou het geen kwaad kunnen hoor. Doe gewoon 1 maatje groter dan normaal in, en een maandverband eronder. Komt het geheid goed, ook als je je onverhoopt niet kan verschonen.

latmaar.

voor 1 dagje is het niet zo erg hoor, als je het maar niet dagelijks doet. Ik heb ooit, vanwege ziekenhuisopname, ook zo lang een extra grote (ook iets van super plus ofzo, van die kanonskogels) ingedaan, omdat ik plat moest liggen, niet mocht bewegen en ik niet wilde dat de zusters zoiets moesten verwisselen.

oke dankjewel allemaal!!!

Een maandverband eronder.
PROBLEEM OPGELOST,. jeez o.0

inderdaad.
bij de grote van de tampon gaat het erom of je veel of weinig bloed verliest