Tamagotchi!

Hey meiden,

Even voordat je het bericht lees, ik heb al gezocht via zoeken, alleen kreeg daar veel oude topics.
Ik ben dus op zoek naar een tamagotchi! Waar kun je die tegenwoordig kopen, gewoon in speelgoedwinkels? En hoeveel zou het kosten?

speelgoedwinkels
rond de 5 euro
ik had de mijne 6 jaar geleden voor 3 xD omg. goede oude tijd.

speelgoedwinkels…
Waarschijnlijk zijn die dingen niet meer zo duur…XD
Goh oude goeie tijd… (’":

haha ik had er nog een van vroeger,
nieuwe batterij ingedaan en na een week bij mn vriendje gedumpt omdat ik er gek van werd en wilde dat hij er ook gek van werd haha

Echte hebben ze geloof ik niet meer in speelgoedwinkels hier?
Maar je kunt ze wel gewoon over internet kopen.

Ik denk dat je in de winkels alleen de nieuwe generaties vind. Die met infrarood.

tamagotchi s zijn cool! of warenXD. Ik denk dat ze ze niet meer in de speelgoedwinkels hebben omdat het niet meer zo hip is.

Ik had al op marktplaats gekeken, en daar vragen ze 20 euro voor die nieuwe mét infrarood enz. Maar ik vind dat zo duur, omdat ik er waarschijnlijk na 2 weken toch wel weer genoeg van heb. Haha!

intertoys, blokker. 3 euro ofzo.

Die echte zijn nog best duur hoor. Vorig jaar was er opruiming bij intertoys en toen waren ze 5 euro. Daar heeft mijn zusje er toen ook een gekocht. Maar ik weet dus niet of ze er nu nog zijn, normaal kosten ze 20euro.

ik had er laatst een gekocht voor een vriendin haha. wel zo’n neppe zeg maar, maar die was geloof ik ook maar iets van 2 euro?

was trouwens bij de blokker ;p

ik had laatst bij de action er 1 gekocht voor 2 euro, wastie binnen een week kapot en er zaten niet eens nederlandse of engelse instructies bij. ps: doet me denken aan een aflevering van fillmore XD.

aaah Die goeie GOEIIIE tijden

:]

de intertoy’s had ze , bij die koopjeshoek :blush:

wtf is dat?

aaaaah dat was zoo coool altijd

john dat had ik als cadeau voor je gekocht x]
nu heb ik het verklapt dus kom maar niet in dit topic x]

nou bij ons in de drogisterij/speelgoedwinkeltje in het dorp hebben ze ze zelfs
dus overal wel?

Bij de action hebben ze ze voor 1,50;p

Vroeger waren ze vijf gulden… Kan je nagaan hoelang dat is geleden.
Misschien via E-bay? Betaal er iets meer voor en als je 'm zat bent verkoop je 'm weer…

HA dan had je het toch niet moeten zeggen dombo
Doe zondag meenemen!