tally weijl jasje.

heey meiden,
ik heb gister een super leuk jasje gekocht bij tally weijl.
maar nu heb ik een probleem, en k hoop dat jullie me een beetje op weg
kunnen helpen.
het was een groen achtig jasje met ee zachte zijde, maar ik had een klein beetje gezweet ( klinkt niet echt bepaald fris) en ik kom thuis, en ik wou het even laten opdrogen want k was namelijk moe, volgende dag zaten er witte kringen op, en ik wil er water overheen doen, dag erna zijn er nog grotere kringen(wit) en nu weet ik niet meer wat ik moet doen.
dus girls help me ! please xxxx

alsje via google zoekt kun je opzoeken wat er tegen zweet vlekken helpt.
En dat witte komt waarschijnlijk door de deo die in de stof is gaan zitten.
Ik spuit gewoon altijd iets tegen vlekken bij de oksels als ik mn truitjes in de was gooi.

ja komt waarschijnlijk van je deo
moet je voortaan zon alcoholvrije pakken
van nivea of rexona ofzo
maar wat je er tegen kan doen om die vlek weg te halen, weet ik echt niet. im sorry =)

tis zowiezo niet zo heel slim om nieuw,ongewasse kleding op bepaalde plekken nat te maken … er komt altijd een beetje kleur vanaf de eerste (paar) keer bij het wassen … dus het kan gebeuren als je een ongwassen shirt, jas wat dan ook op sommige plekken nat maakt, daar de kleur er een beetje af gaat … miss is het nu niet zo hoor, je kan miss proberen je jasje helemaal te wassen of wat hierboven is gezegd, en anders als het er egt niet meer uitziet teruggaan en dan zeggen dat je niet tevrede bent over de kwaliteit en blablabla …tis te proberen

ik zou een tally weijl winkel opbellen om advies te vragen :slightly_smiling_face:

ja dankje voor jullie hulp:)!

Je hebt bij de Kruidvat van die kleine flesjes, die alle vlekken kunnen weghalen. Zo heb je een flesje voor wijn, een flesje voor kauwgom, maar ook een flesje voor deovlekken. Vlekkenduivel heet het, en het ziet er zo uit:
http://www.drogisterij.net/producten/400x400/4199916_1_Dr_Beckmann_Vlekkenduivel_Roest_Deo.jpg