Talkpoeder

Beetje raar haha, maar ik heb dus laatst talkpoeder gekocht (ik was in een bui van; ‘‘Dit zal vast wel ergens goed voor zijn dus koop ik het x’]’’), maar waar kan je het eigenlijk allemaal voor gebruiken? xD
Ik heb al gehoord; Als je zweethanden of vet haar hebt dat er op strooien.
Nog meer? :grinning:

x.

soms doe ik het ook na het scheren. lekker zacht en ik heb ook die van zwitsal! hmmmmm

maar als je talkpoeder in je haar doet wordt het toch wit? ik bedoel dat deed ik weleens als ik een oud dametje speelde…

als je heel snel erg rood word in je gezicht bv als het erg warm is ofzo.
kun je d’r wat talkpoeder op gooien en dan ist niet meer zo rood.
heb k gehoord :stuck_out_tongue:

Volgens mij gooien ze het ook wel eens over rode babybilletjes ?:stuck_out_tongue:

Ja, wij hebben thuis ook zo’n bus talkpoeder.
en daar staat op dat het voor baby’s is voor na het douchen.
maar je kan het ook gewoon gebruiken als bodylotion zeg maar. :wink:

Haha voor geirriteerde huid dus. :stuck_out_tongue:

je kan het volgens mij overal voorgebruiken is ook handig met kerst voor de kerstboom lijkt net sneeuw. of je smeert (als je dat hebt) je hond ermee in :stuck_out_tongue:

En je kunt het op puistjes doen geloof ik xD
En je kunt een beetje in je haar strooien als het vet is, en dan uitkammen met een borstel, werkt best wel goed :stuck_out_tongue: (niet zoveel dat je haar helemaal wit wordt natuurlijk xP)

ik heb gehoort als je dat elke dag op je gezicht doen dat krijg je minder spel puistjes en krijg je een egale huid

Hhahahaha xD Ik doe het wel bij mn kat xD

Ik heb ook van iemand gehoort dat ze het gebruikt tíjdens het scheren, dus in plaats van scheerolie ofzo… Zou dat helpen? :S

:stuck_out_tongue: talkpoeder helpt echt zo erg tegen die rode bultjes op je benen :grinning: of als je naja van onderen scheert gewoon talkpoeder erover heen gooien en weg iritatie en rode bultjes :grinning: (L) talkpoeder.

Oeh die moet ik onthouden. ^^

waar koop je talkpoeder??
en hoe duur is dat ong?

en als je verbrand bent, werkt het verkoelend oid.

Als je talkpoeder op je voeten doet voorkomt dat zweetvoeten, ik weet alleen niet of het werkt, heb het nog nooit uitgeprobeerd

Wow cool, weet ik dat ook weer ik had het laatst ook gekocht xD

whahaha roda xD

whehshsahah