Taliban bedreigt Nederland.

Tja, weet niet of hier al een topic voor is.
Maar hadden jullie dit al gelezen?
http://nieuws.nl.msn.com/…x?cp-documentid=155008516

Ik weet niet echt wat ik er van moet denken hoor…

Ik weet ook niet wat ik er van moet vinden.

Kijk, logisch dat er negatieve reacties op komen. Maar waarom zulke radicale reacties, die eigenlijk gewoon bedreigingen zijn?

^ Ja, inderdaad.
Tis toch Nederland z’n probleem, niet van de taliban.

Nouja, zij zien het wel zo. Het gaat tenslotte over moslims in Nederland. Enige vorm van tekortkoming aan rechten en weet ik wat zien zij als bedreiging of belachelijk maken van het geloof.
Wat zou Nederland doen als Nederlanders ergens op de wereld beperkt worden in rechten of simpelweg het land niet meer in mogen?

Alsof ze niks beter te doen hebben. Ze kunnen beter zorgen dat ze gaan zorgen dat het in Pakistan en Afghanistan een beetje leefbaarder wordt voor de moslims die daar leven.

^ +1

+1

Fuck die Taliban joh. Je moet wel erg stupid zijn om daar in te geloven.

idd wat JohnnySniper zegt…
Er zit echt een steekje los bij die mensen hoor, Als ze maar aanslagen kunne plegen, want ze gooien net zo goed een bom op hun eigen mensen…
Ik heb in een Geert Wilders topic wat meer te horen gekregen over de koran van een moslims meisje, en wat mij betreft slaan deze mensen vet de plank mis…

Achja, ik weet niet wat ik moet geloven.
Misschien plegen ze wel een aanslag, misschien niet, maar ik ga me er niet druk om maken, dat heeft toch geen zin.

Alweer een bedreiging? Of is het die oude van nog voor dat het kabinet definitief was? want daar is wel een topic over (A)

^ me neither…

Nee, heeft hier denk ik niks mee te maken.

ik maaak me dr niet druk om,
heeft toch geen nut

Hahaha, Taliban FAILT. Blijkbaar was de volk de vorige keer niet bang genoeg en nu proberen ze opnieuw om te kijken of er dit keer wel genoeg angst gewekt is XDXDXD

Mja het probleem is dat hun willen dat Europa islamitisch word…
Ze willen Europa ‘‘overnemen’’ . Nou wij gaan echt niet naar hun pijpen dansen alleen omdat een paar gestoorde dat willen!
Bijvoorbeeld Denemarken… Die werd ook bedreigt omdat ze spotprenten van Mohammed hadden gemaakt… Weetje, Get a life men… Ik vind niet dat wij ons moeten aanpassen aan een groep malloten…

Sorry maar voorlopig ben ik nog niet bang voor een aanslag in Nederland. Voor evt wetten tegen de islam erdoor zijn, zijn we alweer een poos verder.
Eerst maar eens zien of er wat gebeurt in Frankrijk (boerkaverbod) en Zwitserland(minnorettes(?)verbod). Zo ja, dan heb je pas iets te vrezen.

Hmm… dat zijn echt twee verschillende dingen. De mensen die de Illustrator bedreigden waren geen terroristen, maar gewone burgers en ik geef hen gelijk; er wordt te snel ‘‘terrorist’’ geroepen naar ons, maar als het andere volkeren waren, zou er niet zo veel ophef over gemaakt worden. Ik vind dat je het verschil wel moet kunnen zien.

Mwah ik ben niet bang voor een aanslag. Het is gewoon om mensen bang te maken. Ik denk niet dat het echt ooit gaat gebeuren.

Ja had ik een paar weken geleden op het journaal gezien. Vind het best…eng.