Talent?

en in schrijven

leren

mm… tekenen lukt wel een beetje :stuck_out_tongue:

Pff ik heb geen echt talent denk ik :stuck_out_tongue:

ik onthoud data. we verhuisden op 18 december 2000, en op school gingen ze toen sterren van papier maken en ik was er niet bij en ik was boos en zat in groep 3 xD, kreeg te horen dat ik een broertje/zusje kreeg op 14 augustus 1999 en ik weet zowat de geboorte datum van mijn hele klas en alle leraren uit mn hoofd. Ik ben gestoord xD
Maar ik ben niet goed in jaartallen stampen voor bijv. geschiedenis.

kheb een talent in diepzinnig praten xD

en zingen volgens een paar mensen …
maar ik vind mezelf nogal een kraai maargoed xd

k kan wel redelijk zingen, en ik ben goed in gym en sporten enzo.
school gaat slecht, heel slecht…

ik ben best muzikaal (zingen piano)
toneelspelen ook wel

ik kan best tekenen, photoshoppen, soms een gedichtje maken, snel lezen, vaak complete gesprekken tussen mij en iemand anders onthouden en ook songteksen na 2 keer horen ofzo…

ow en ik heb heel snel heel goed door hoe mensen zijn…
weetjewel psygologisch… ik ken mensen (mijn vriend vooral) vaak beter dan zij zichzelf kennen…
en ben volgens hem een wandelende encyclopedie, omdat ik volgens hem heel veel “moeilijke” woorden ken… en van de meeste dingen wel iets afweet…

maar niet echt een talent zoals zingen, dansen, sporten oid dat vind ik wel echt jammer…

dat ik te eerlijk ben, kan behoorlijk goed karten(als iemand nog een sponsor weet?), en ben goed in sport als ik me niet kut voel tenminste

• Ik kan heel kort slapen en ben dan niet moe (lees: Elke avond om drie uur in slaap vallen en 7 uur opstaan :’))
  • Ik ben bijna nooit echt boos op mensen, ik beheers me altijd. xD

geen idee.O wacht me leven verkloten.Daar ben ik op dit moment echt heel er goed in

ik heb talent voor zingen & volleybal
en voor humor haha xD

ik ben heel goed in geld uitgeven dat ik niet heb.
en uitslapen.
oh en te laat komen.
mn kast laten ontploffen zodat je de vloer in mn kamer niet meer ziet.
en ik kan wel redelijk tekenen xD.

Ik kan best wel goed toneel spelen denk ik

ik ben nogal goed met namen, en dat is eigenlijk vrij irritant; er zijn zoveel mensen bij mij op school die ik bij naam ken :expressionless: !! Als ik ook maar een keer heb gehoord dat pietje sjaak roept dan weet ik voor altijd wie sjaak is. Als ik iets te lang blijf doorklikken op hyves weeet ik gelijk 15 derdeklassers bij naam te noemen.
maar ja talent of niet?