Talent?

Hebben jullie een talent/ iets waar je best goed in bent?

(Ik niet geloof ik :stuck_out_tongue:)

ehhh nee, niet dat ik weet

Ik kan redelik goed zingen.
Maar enkel liedjes zoals sweet about me
of vna miley (jeweetwel met een lage stem)

ja !
ik ben goed in niets.

woehoe, dit talent hebben wel meer mensen geloof ik (:

Je bent vast wel goed in iets!
maar je bent er nog niet achter misschien?
echt iedereen is wel ergens goed in hoor.
ik kan redelijk zingen,
en atletiek

Ik ben wel goed in schrijven, iig, dat zeggen mensen tegen me. Anders zou k het ook echt niet weten xD

ik ben goed in slapen :grinning:

ik kan goed leren.
jippyeee!
oke ik weet dat heel veel mensen dat wel zouden willen,
maar toch. ^^ wat heb je er later nog aan?

Ik wil gewoon kunnen sporten of zingen; maar dat kan ik niet =(

Hmm,daarvoor moet ik toch héél diep nadenken
Oh wacht; ik heb een talent in praten,slechte(of middelmatige) punten halen,mijn ouders grijze haren bezorgen :grinning_face_with_smiling_eyes: ,koppig zijn,niet willen luisteren (naar ouders),knagen aan m’n vingernagels,zagen als ik iets héél graag wil,…
Eigenlijk ben ik een vervelend persoon :’] behalve tegen m’n vrienden dan…

hiermee bedoel ik,dat ik helemaal geen talent heb :pensive:

ik heb iets waardoor volwassenen me heel erg mogen ( hoe dwars ik ook ben ze vinden me altijd aardig) en ik kan me heel goed aanpassen aan de groep waar ik me in bevind x)

ik weet niet of t een talent is maar toch xD

verder kan ik ook heel goed en heel veel eten :grinning:

-

Iedereen heeft wel een talent, al zijn het hele rare dingen waar je eigenlijk helemaal niet bij nadenkt…

Ik ben een decente schrijfster en kan ook redelijk leuke tekeningen maken.
Verder kan ik snel dingen onthouden waardoor het líjkt alsof ik in sommige dingen heel goed ben terwijl ik alleen maar dingen snel onthouden heb die ik dan toepas (zoals bijv. dansen, ik heb echt totaal geen schwung in mijn lijf of talent daarvoor, maar de pasjes onthoud ik heel snel).

En mensen van LiveJournal zeggen dat ik goed ben in hen aan het lachen maken en rare scenario’s verzinnen, maar in het echt ben ik helemaal niet grappig :’) Dat is veel makkelijker als je er over na kan denken.

Ik heb een grote woordenschat (althans, voor mijn leeftijd), dat merk ik in de praktijk en het valt andere mensen ook op.

Ehm… mijn vriendinnen vinden dat ik goed toneel speel, ik zit ook bij een theaterclub enzo, alleen vind ik dat zelf niet echt. Niet dat ik heel slecht ben, maar er zijn echt wel mensen die beter zijn… Maar mijn grote droom is actrice worden dus ik wil doen wat ik kan om beter te worden :slightly_smiling_face:

Lulverhaal :sleeping:

Ik kan wel een beetje schrijven (A). En muffins bakken, haha!

ik ben heel goed in het onthouden van namen en heb een goede gezichtsherkenning

ik zing :relieved:

-

ik ben goed in sport

uhm ja voetbal denk ik, ik voetbal bij de knvb selectie Inter regionaal … dus denk dat ik dan redelijk goed in voetbal ben :stuck_out_tongue: