Talencursus in New York

Hai, :slightly_smiling_face:

Aangezien er denk ik veeel meiden zijn die graaag hun Engels zouden verbeteren - maar nog liever naar New York zouden gaan, lijkt het me leuk om daar mee te mailen, aangezien ik zelf 4 weken een talencursus heb gedaan in ‘the Big Apple’! Heb 't hier heeeel leuk gehad, maar had 't fijn gevonden als ik ook negatieve verhalen van te voren had gehoord, zodat je echt weet wat je te wachten staat :slight_smile:
Dus, als iemand verhalen hierover zou willen horen kun je me mailen:
xjust_nikitax@hotmail.com
& Natuurlijk ook leuk om hier ervaringen uit te wisselen etc.!

X

Oh, cool. Er was onlangs een wedstrijd op MNM om op taalcursus te gaan naar New York. Ik wou dat ik er aan mee had kunnen doen. ):

stond gister ook een stukje over in de spits(gratis krant op het station)
maar leuk! goed initiatief!

Vet!

He, van die wedstrijd of dat artikel heb ik niets gezien/gelezen?! Wel tof. Is ook 'n heeel goede optie als je niet zo goed in Engels bent, want het is toch
echt 'n belangrijke taal natuurlijk.
Pff wat klinkt dat weer nerderig hahaha.
Dus anyone die dit zou willen doen? :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: Of ervaring heeft?

I’d die for that! Ook al is mijn engels al best wel goed (’:

ik wou het heel lang maar ik ga denk ik eerder voor een cambridge cursus tijdens een vakantie volgend jaar :stuck_out_tongue: zit al vol dit jaar XD + sparen. maar goed initiatief misschien dat je er mensen mee kunt helpen.

Als je die Cambridge cursus wil doen in de vakantie moet je wel echt aanleg hebben hoor. Ik heb er 4 jaar op school voor geleerd en dat is wel een moeilijke toetsing ook.

Ik heb drie jaar geleden een cursus Engels in Santa Barbara met EF gedaan, was echt super leuk! En eind mei heb ik mijn CAE examen, hoop dat ik het haal :slightly_smiling_face:

hmm bij ons deden ze er op school heel weinig voor voor een cambridge examen… dusjah dat ws elke week 1 uurtje een jaar dus dat ligt eraan hoe intensief het is en hoe goed je al bent in engels bij EF en TravelActive is het namelijk gewoon mogelijk in een periode van 10 week. :stuck_out_tongue: mjah kijke of ik daar volgend jaar nog zin in heb