Taken

Hallo,

Deze week is mijn school weer begonnen. Ik zit op een daltonschool. Deze week hadden we 4 daltonuren en gewoon 9 2 weeksetaken maar dinsdag gaan we op kamp dus technisch gezien gewoon 9 wekelijkse taken. Nu is het zo dat ik dit jaar overdoe (zat vorig jaar dus ook in de 2e) en we veel boeken zegmaar nog hetzelfde hebben. Ik heb deze week superhard gewerkt en loop nu echt tot en met de 4e schoolweek goed. Veel docenten denken alleen dat ik alles heb overgeschreven maar ik heb mijn werkboeken echt weggegooid. 1 docent gelooft dat ik zegmaar wel hard heb gewerkt maar die vind het niet goed van mij omdat ik rustiger aan moet doen.

Ik weet dat dit misschien aanstellerig lijkt maar zo bedoel ik het niet. 1 docent wil zegmaar niet aftekenen omdat ik geen fouten had in de taak maar ik begrijp het gewoon. Wat moet ik doen?

Ga een gesprek aan met de docent en ga desnoods naar je teamleider. Vooral aan het begin van het jaar kan ik begrijpen dat als je het jaar overdoet, nog geen fouten maakt, omdat het allemaal nog wat makkelijker is.

Ik heb al een gesprek met de docent gehad maar hij blijft bij zijn mening. Ja, ik vind school qua lesstof altijd al makkelijk maar nu wordt het echt saai. Bedankt voor je reactie :hugs:

Ik zou proberen er niet teveel van aan te trekken. Als ze bewijs willen dan laat je school naar huis bellen en laat je je ouders alles uitleggen.

Ja, dat is een goed idee! Bedankt :hugs: