Take me Out

hoi.

Wat vinden jullie van take me out?
Kijk je het vaak?
zou je er aan mee doen ?

Ik kijk het bijna iedere avond , ik vind het best wel een leuk programma maar ik zou er niet aan meedoen:P

Ik vind 't grappig, maar soms verschrikkelijk zielig voor die jongens.

En nee, ik ga daar echt niet staan. Hoef niet bekeken te worden door al die jongens.

Leuk programma, vooral Eddy Zoey. :'3
Maar ik kijk het niet vaak, mijn ouders willen dan journaal kijken.

Ik kijk het ook vaak. Ik vind het een leuk programma maar zou er echt niet aan mee willen doen. Vaak vind ik de redenen wel een beetje raar waarvoor iemand weg gedrukt word.

ik kijk het ook best vaak maar ik vrees altijd voor die jongens. Ze komen altijd zo wannabe gangster uit die lift en vaak verpesten hun vrienden het dan voor ze xd

+ Eddy Zoey is echt tof!

haha. ik vind het echt leuk!
kijk het bijna elke avond (:
en het lijkt me wel grappig om aan mee te doen,
wil je dat graag dan? :slightly_smiling_face:
ik zeg; DOEN!

Ik zou die Joy echt willen slaan. Wat een kut is dat.

Maar verder op zich wel een grappig programma.

Ik vind het ook een leuk programma, Eddy Zoey is top! Zitten alleen wel een paar meiden die ik zoooo oppervlakkig vind. Maar soms vind ik het ook vervelend dat ze iemand vragen waarom ze hem meteen hebben weggedrukt. en ze kunnen niet een concreet antwoord geven, maar worden wel een beetje gepusht. Soms spreekt iemand je gewoon niet aan, dat kan toch :0

Ik ben een x naar een opname geweest,
Jammer dat het echt totaal nep is.

De meiden krijgen een eigen ‘persoonlijkheid’ toegewezen, en soms schakelen ze een knop uit zodat degene die ze willen dat er die x uit gaat er ook echt uit gaat.

Ik vind die Eddie Zoey zo irritant vooral hoe hij iemand aankondigt.

Ik vind het wel grappig, alleen die ‘redenen’ die die meiden soms hebben…
Ik keek het eerst elke avond, nu nog af en toe en zou er zelf niet aan mee willen doen ;p

Ik keek het, maar nu niet meer.
Eerst waren er twee jongens in 1 aflevering die ik kende haha. En een zo’n jongen heeft nu verkering met een meisje dat ik ken. Wel toevallig.

die snap ik niet helemaal :stuck_out_tongue:?

nee joh ik vind dat een beetje triest als ik eerlijk moet zijn. alsof je zelf niemand kan vinden ofso.
maar ik was wel even beniewd of er hier meisjes zijn die dat wel zouden willen.

ik vind het niet echt een leuk programma. ik vind het wel leuk om af en toe te kijken, maar ik vind het elke keer best wel hetzelfde…

Ik vind het wel leuk om te zien, of het nou nep is of niet. En ja het lijkt me ook best grappig om er zelf aan mee te doen over een paar jaar! :slightly_smiling_face:

Ik vind het echt leuk, en als ik een jaar of 19 was zou ik daar echt graag willen staan.
Ookal komen daar best wel vaak van die eh ja, mongols (weet niets anders) die geen vriendin kunnen vinden.