Taillerokjes

Ik vind ze helemaal geweldig, dat is het probleem niet. Ik heb er alleen nog geen gekocht omdat ik me dan altijd zo… naakt voel. Alsof ik niets over mijn kont heb. Hebben jullie misschien ideeen hoe ik dit kan veranderen, en foto’s ofzo? Want ze zijn echt geweldig, haha.

Misschien ook nog een tailleriem gebruiken.
Waarsoor je meer taille hebt ofzo.
sorry, ik weet het niet!

een zwart strak broekje eronder?

Hm, dankje. Ik ga vandaag wel weer naar de stad om er een te passen. Kun je ze eigenlijk ook in de winter dragen met een maillot ofzo? Ik ben inspiratieloos. -.-

Ja doe er gewoon iets onder, een maillot in de winter of een panty dan voel je je vast minder naakt :slightly_smiling_face:

panty of maillot eronder!

Volgens mij moet je daar gewoon aan wennen. Je hebt dan zeker ook niet hele korte rokjes aan oid? Maar ik zou er sowieso een panty onder doen (ben geen fan van leggings, dat zijn broeken imo kunnen nooit de panty of maillot vervangen). Maargoed, je moet er dus echt aan wennen, begin anders met een echt donkere panty of maillot die niet echt doorschijnt en draag een neutrale onderbroek, als je dan echt bang bent dat iemand ineens je billen ziet, dan valt er niets te zien toch? Dat is iig de houding die ik er intussen over heb, liever dat mijn rokje niet opwaait oid maar ja, ben trots op mijn billen dus als iemand ze met geluk kan spotten dan vind ik dat geen ramp :3

ja, ik doe er ook wel eens zo’n heel kort strak broekje eronder, dat zou je idd ook kunnen doen!

Hm, dat is waar ja. Maar ik heb inderdaad nooit rokjes aan, maar de taillerokken zijn gewoon geweldig, dus ik moet er een hebben. Ik kijk wel als ik in de stad ben, maar ik denk niet dat het iets word.

Ik snap het probleem niet helemaal eerlijk gezegd! :astonished: Niet stom bedoeld hoor, maar als je gewoon een niet al te korte uitzoekt, met een panty/maillot eronder, dan is het toch hartstikke leuk? Kijk anders eens op Lookbook (of het Wat heb je vandaag aan-topic), daar zijn heel veel combinaties met taillerokjes te vinden.

Dat had ik eerst ook. ^^
Het lijkt mij dat je er gewoon aan moet wennen.
Je kan er eentje kopen en 'm dan eerst alleen dragen op dagen dat je verder het huis niet uit gaat. Dan gaat het waarschijnlijk vanzelf wel beter voelen. (Bij mij wel, draag ze nu heel veel.)
En inderdaad een panty/maillot eronder. (:
Succes!

Miss een wat lang vestje eroverheen die je kont ook beetje bedekt ? (:

kort broekje eronder, doe ik ook altijd x

Ik doe altijd me legging over me hiel heen trekken! :grin:

voel je je dan niet naakt in een gewoon rokje, maar wel in een taillerokje. doesn’t make sense. however, ik zou een boxertje/kort broekje oid eronder aantrekken, wat al vaker is gezegd.