Taillerokje Zara

Hai! :slightly_smiling_face:

Ik heb gisteren een taillerokje gekocht bij Zara, zwart/grijs/beige. Vroeg me af met welke kleuren en kledingstukken (topje, t-shirt, blousje oid?) jullie deze zouden combineren. Zit vooral met de kleuren… beige is zo lastig. Kan er bv een wit blousje op? hoop dat jullie hier een helder licht op kunnen werpen, ik zie het nog niet helemaal haha.
Bedankt alvast. :slightly_smiling_face:

http://i199.photobucket.com/albums/aa233/jvi_/Marktplaats/IMG_2743.jpg

ik zou de rok met een zwart iets dragen… zeker geen wit denk ik x

en het shirtje met een zwarte skinny

Zwart is misschien de meest simpele oplossing ja. :slightly_smiling_face: Rechts is een jurkje, geen shirtje. :wink: Mag ook over gebrainstormd worden, maar in principe gaat het me om het rokje. :slightly_smiling_face:

Ik zou het rokje juist met grijs combineren. Omdat zwart bovenaan zit in het rokje, vind ík dat juist niet zo mooi… Maarja, daar zijn de meningen vast ook over verdeeld :wink:
En dat grijze shirtje gewoon met een zwarte skinny ja. En mooie zilveren accessoires.

een donkerblauw blousje Ă­n de rok, eenbeete losjes
de kleur blauw die zegmaar ook in het rokje zit of de kleur bruin(?) die onderaan in het rokje zit
of deze kleur blauw: http://files.hm.com/media…5_75697_76002_74_1072.jpg

gewoon een zwart t-shirtje in je rok en een leuke ketting erop, ga voor een opvallende ketting, met heeele grote schakels een opvallend,grote hanger? , en als t een beetje koud is gewoon een cardigan in een effen kleur: bijv. blauw (niet knal) of beige, of bruin ik zou niet voor wit gaan… ?!

en ben het hier mee eens, want ik vind t een beetje lang en een rare vorm voor een shirtje, ik zou voor een legging gaan (zwart) en als jet het daar te kort voor vind, zou ik voor een tregging of jeanslegging gaan ook in het zwart, paaar leuke armbanden (het liefst zilver) en flatjes of juist pumps eronder… voila, superoutfit

en ben het hier mee eens, want ik vind t een beetje lang en een rare vorm voor een shirtje, ik zou voor een legging gaan (zwart) en als jet het daar te kort voor vind, zou ik voor een tregging of jeanslegging gaan ook in het zwart, paaar leuke armbanden (het liefst zilver) en flatjes of juist pumps eronder… voila, superoutfit

Grijs shirtje/topje…beige cardigan…of andersom. :grinning: geloof dat ik daar maar eens naar op zoek ga…

Bij het jurkje moeten inderdaad een paar opvallende zilveren sieraden. :slightly_smiling_face: Gaat een donkergrijze of zwarte legging bij en pumps.

Rok: Zwarte tanktop of t-shirt, in stoppen. Dun riempje. Zwart met een beetje goud ofso. precies boven de zoom van het rokje. en zwarte killerheels en mooie roze of rode gelaktje teentjes.
Klein zwart/grijs tasje erbij

Die combi is dan weer niet helemaal mijn ding. :stuck_out_tongue:

Ik zou de kleuren nemen die terugkomen in het rokje, maar wel effen en ik zou geen zwart doen. Dus beige, grijs of taupe(zoiets is het volgensmij).
En verder misschien iets van gouden accessoires en mooie zwarte hakken.

Hoe duur was dat rokje?

25 euro, nieuwe collectie van Zara. :wink:

Heb m nu zo gecombineerd…

http://i36.tinypic.com/28amdlk.jpg

Ik vind de eerste wel leuk, maar ik vind die legging eronder echt heel erg lelijk. En van die andere vind ik dat het shirtje er niet zo mooi bij past en die ketting vind ik er ook niet mooi bij. Heb je geen donkerblauw/grijs oversized shirtje dat je er in kunt stoppen? Dat vind ik veel mooier als zo’n strak shirt erin. En doe er alsjeblieft een panty onder, geen legging. En die hakken had ik vroeger ook, ik vind ze nu heel erg goedkoop, heb je geen andere hakken?
Klinkt allemaal erg negatief, maar daar heb je tenminste wel wat aan. ;p

Superleuk rokje trouwens, jaloerssss.

dat witte shirt vind ik niet mooi, ik zou een topje proberen te zoeken in de kleur van de onderste rand. die legging vind ik eigenlijk ook niet zo’n succes. het rokje is wel erg leuk :wink:

hmm. zwart topje, met zwarte panty?

Volgens mij hebben ze bij de h&m allemaal van die korte mouwen shirtjes in alle mogelijke kleuren, misschien hebben ze daar een beige? Hoewel dat wel in de zomer was…