Taillerok H&M

Ik heb een taillerok gekocht bij de H&M. Het is geen miskoop, maar ik weet niet goed waarmee ik het kan combineren. De rok stond ook bij H&M goes Grease. Hij is zwart met wit.
Hebben jullie tips? http://www.girlscene.nl/fashion/kleding/2009/januari/h_m_goes_grease

is het die geblokte Waauuww die is super uhm… Als ie zwart is met een panterprint topje maar in dit geval kan dat niet vanwege de al bestaande print.
Ik zou hem met maillot doen en et een normaal zwart shirtje erin en dan van die gympjes met veters neit hakken miss wordt dat te tuttig of het moet je staan :stuck_out_tongue:

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/DXL710_68215_11111_44_5236%2024,90.jpg

Makkelijker, hoeft niet iedereen door te klikken :stuck_out_tongue:

zwart shirt met felle kleurenprint. geen patroontje maar gewoon een plaatje ofzo, en dan echt fel. maillot, zwart maar zou ook rood ofzo kunnen. sneakers inderdaad.

ik zou het niet te druk maken, want je rok heeft al wel een opvallende print [heel leuk trouwens :wink:] maar ik zou er gewoon een zwart of wit shirtje boven doen ofzo.

Leuke tips allemaal!! Bedankt…:grinning:

Ik zou er een rood shirt bij doen, met een legging en dan leuke vlotte schoenen eronder, zoals sneakers (net zoals hierboven. Of enkellaarsjes!

ik zou een zwart shirt en een rode legging ofzo x]

met een wit blousje

idd

gekleure sneakers
leren legging
en een zwart hempje ering
en een gardigan in een kleur die bij je sneakers pas.t.

een zwarte maillot of een zwarte legging, en een effen kleur shirt/blouse erop… leuke gardigan erop leuke hakken :slightly_smiling_face: ik zou het in ieder geval niet te druk maken

Dat is echt een leuk rokje!!

Ik zou er een zwart shirt
opdoen, zwarte maillot of panty,
pumps en een paar leuke
armbanden ofzo ^^

Die wil ik ooooook! :slightly_smiling_face:

Als het je staat;
een zwarte legging, of nee, panty / mallot
wit bloesje
zwarte ballerina’s / pumps / enkellaarsjes?

die is echt cute!
alleen ik zie mezelf er niet mee lopen, haha.
Ik zou het zelf niet te zwart combineren, IK vind dat al gauw te emo worden.

Die is ZOOO leuk. Ik zou hem dragen met een fuchsia basic shirtje en dan een zwarte cardigan en zwarte legging oid. en met jazz schoentjes. Leuke roze armbanden erbij en klaar :grinning:. (L)(L)(L)

Bedankt voor alle goede tips! =D

Ik wilde die ook, maar hij was uitverkocht.Nu heb ik een andere, met blauwe rozen.
Ik zou een zwartepanty ¤2,90 bij de hm doen en dan een zwart of wit tshirt in je panty doen ¤6,90 bij de hm. Dat ie mooi strak zit. En dat je rokje doen. Echt hoog in je taille. Dan flatjes of allstars. Ik upload anders nog wel een foto van wat ik nu aanheb :grinning:

Simpel zwart hempje, huidskleurige/zwarte panty, zwarte pumps/ballerina’s of van die niet hele lompe zwarte gympen (die je ook bij H&M hebt). En misschien een zwarte haarband in je haar? :]