Taille versmallen

Hey!

Ik wil 5 cm smaller worden in mijn taille. Weet iemand hoeveel kilo ik daar voor af zou moeten vallen?

Dat is zo niet te zeggen.
Ik zou gezond eten en verder buikspieroefeningen doen. Vooral de oefeningen voor de schuine buikspieren (even googelen). Het is belangrijk dat je daarnaast aan cardio doet, anders word je alleen maar heel gespierd en niet smaller.
Ik zou 2 à 3x per week hardlopen en elke ochtend en avond even 10 minuten buikspieroefeningen doen.
Als je buikspieroefeningen doet is het belangrijk dat je ook oefeningen doet om je rugspieren te trainen, anders is het niet in evenwicht en ga je opgegeven moment krom lopen, haha. Ook die oefeningen kan je op Google vinden.

Ja ! Ik ken daar iets op. Yoga. Er is een bepaalde techniek die zorgt voor een smal taille, voor zover ik van Yoga afweet. Ik doe deze techniek altijd even snel voor het slapen gaan. (voor een mooi plat buikje zijn natuurlijk buikspieroefeningen ook een must). Goed de techniek: Je gaat rechtop staan en brengt bij de handen tegen elkaar aan boven je hoofd. Dan buig je langzaam je bovenlichaam naar links. Houdt je handen boven je hoofd en zorg dat je in een soort “halve maan” houding komt te staan. Houdt dit tien seconden vol en ga dan naar rechts en doe hetzelfde. Herhaal dit drie keer en je zult (waarschijnlijk) zien dat binnen een paar weken/maanden je een mooi slank taille hebt :slightly_smiling_face:

@Hierboven: Oh, dat is volgens mij de halfmoon nogwat, die had ik ook op Wii Fit volgens mij(: Dan moest je je handen boven je hoofd houden met gestrekte armen, en dan buigen naar de zijkant(:

Vorige week stond in de Grazia dat je van noten eten een smalle taille krijgt

Iemand die iets weet voor taille verbreden? :'D Er zit bijna 40 cm verschil tussen mijn taille en heupen en bij mijn heupen zit ik echt al tot op mijn bot dus daar kan ik niet meer versmallen. Maar ik heb zo een soort wespentaille en elk truitje is te groot aan mijn taille en als ik een riempje op mijn taille draag lijk ik een F-cup te hebben.

Ik weet het niet. Maar je moet niet alleen afvallen om je taille te versmallen. Je moet ook de schuine buikspieren trainen. Dit kun je doen door in een sit-up houding te gaan liggen, je linker knie naar voren halen en daar met je rechter elleboog naartoe te bewegen. En andersom. Doe dit iedere dag een paar keer en je zult merken dat het allemaal strakker wordt.

Thanx voor al jullie tips en hopelijk werkt het! :slightly_smiling_face:

Ik ken het, maar je zou het zo kunnen zeggen; je kan er dankbaar om zijn. Slechts 8% van de vrouwen hebben zo’n taille, en het is benoemd als ‘mooiste figuur’. Ik voel me ook gelukkig het te hebben, en ook bij mij geeft het de illusie een grotere boezem te hebben terwijl ik nauwelijks iets heb :’)
De enige manier is met los vallende shirtjes of blousejes.