Tablets

Ik heb een uur geleden de Wacom Grafisch tablet Bamboo Pen besteld ^^

http://www.girlscene.nl/images/library/37/94/24/7e/3_7fdbe93d92cb207f35c3f64386351db9cfac018d.jpg

-

-

Welke heb je?
Bamboo fun small
Wat heb je er mee gemaakt?(graag foto)
Ik heb een hele map vol op de andere computer
en hoe bevalt jou deze?
Superfijn :] kan niet meer zonder.

Ik ben nu aan 't sparen voor een groter tablet.

ik wordt serieus claustrofobisch als ik een a5 tablet had. ik heb ooit een trust (a4 formaat) gekregen dus daarom XD, maar a4 formaat zijn zo duur van wacom :’( (oke dat heet dan cintiq maar volgens mij zijn die goddelijk)

Ik had een trust a4 tablet,… heb nu een 'Tablet PC"

Ik heb 'n bamboo fun small dacht ik(A)
bij die krijg je 't programma artrage erbij
verder kan je 'm ook bij alle andere programma’s gebruiken (paint, painttool sai, photoshop, gimp etc.)
klik

nou kijk ik ben niet bepaald een kunstenaar wat betreft tekenen haha, maar is het dan wel slim om zo ding te kopen? 't is ook handig voor andere dingen
of moet je er echt goed voor kunnen tekenen? naja ligt eraan wat je er vooral mee wilt doen
of kan je er door leren tekenen? denk 't wel maar tis totaal anders dan op papier tekenen (vind ik, ik moest er wel even aan wennen)
of kan je ook gewoon alleen als muis gebruiken enzo? ja kan ook als muis

Ik heb nu een Wacom bamboo fun medium, en zou echt niet kleiner willen denk ik x]. Verder vind ik hem wel fijn.
Je krijgt er artrage (doe ik niet veel mee) en photoshop elements (versie van photoshop met alleen een beetje de basisdingen) bij.