Tablet

Hallo meiden,
Sinds een maand gebruik ik een tablet van het merk Xiron voor school. Het is een B-merk. Ik heb hem gekregen van mijn moeder en mijn moeder had hem van mijn opa ofzo gekregen. Hij heeft wel tijdje in de kast gelegen maar sinds een maand gebruik ik hem.
Tot vanmiddag deed hij het prima. Vanmiddag had ik het spel Plants vs Zombies gedownload. Ik gebruikte hem even niet meer maar hou hem wel altijd aan. Toen ik hem weer wilde gebruiken zag ik een zwart scherm en dat kreeg ik niet weg. Ik had wel het idee dat hij aanstond want mijn mobiel laadde op. Ik heb zo’n beetje alle knopjes ingedrukt maar ik kreeg maar niks in beeld. Toen deed ik hem aan de oplader en ik kreeg het beginscherm in beeld waar je de code moet invoeren, maar de touchscreen reageerde niet. Het scherm was ook donkerder dan normaal. Ik kon hem wel vergrendelen maar niet meer ‘normaal’ ik krijg verder dus alleen zwart beeld… help ! want ik heb hem wel nodig voor school…

Gewoon ff googlen, komen vanzelf wel sites tevoorschijn met tips, gebruiksaanwijzing en oplossingen.

waarschijnlijk heb je hier wel iets aan:
https://www.google.nl/#q=xiron+tablet+hard+reset

Doet hij het nu al?
Want mijn tablet (denver) had ik perongeluk weken aanlaten staan.
Oftewel, ramleeg natuurlijk. Ik opladen, maar hij ging niet aan. Heb hem even halfuurtje aan de oplader gelegd en tada, hij deed het weer.
Hij was gewoon zo leeg.

en anders ga je naar de winkel voor tips.