Tablet, welke keus???

heeyy!!!
ik wil voor kerst een tablet, en dat mag ik ook!! :grinning: alleen nu weet ik niet welke tablet ik moet kiezen, ik mag niet hoger dan 100 euro uitkomen en ik heb er al 3 gezien van 100 euro of minder waar ik uit moet kiezen.
alleen; welke zou ik nou doen?

• Qware Tablet Pro2 7 inch (Deze is van 200 euro voor 100 euro en bij de Intertoys). Hij heeft van zichzelf 4GB geheugen

• Qware Tablet 10 inch (Deze is ook van 200 euro voor 100 euro), hij heeft van zichzelf 2GB geheugen. Dit is een dagaanbieding bij de Intertoys vanaf 15 t/m 24 December.

• Polaroid Tablet MPCS700 (Deze is van 149 euro voor 77 euro bij de Kijkshop), van zichzelf 4GB geheugen.

Ik wil eigenlijk alleen maar die tablet voor internet, dat ik snel mijn mail kan bekijken en voor in de auto bijvoorbeeld, want ik woon in Franeker en de vriendin van mijn vader in Heerenveen, dus dan heb ik iets te doen ;p maar ook voor gewoon surfen op internet.

Voor de mensen die ervaring hebben met deze tablets; Kan je er ook op msn’en? Dus op hotmail.com?
Ik hoop het wel ;p
Maar welke tablet is het beste? Polaroid heb ik niet zo’n ervaring mee maar ik weet wel dat Qware wel een goed merk is.

Ik denk zelf dat die Qware van 10 inch wel goed is, maar er zit maar 2GB op maar hij is wel groter dan 7 inch maar daar zit wel 4GB op.
En die Polaroid heb ik nog niet zoveel over gelezen, maar als dat een goed merk is kan ik die ook wel doen…

Dus voor mensen met ervaring voor deze tablets;
Welke is dus het beste?:face_with_raised_eyebrow: Welke zouden jullie doen?:face_with_raised_eyebrow:?

xx

Ja natuurlijk kan je msn/hotmail als er internet op zit :’)

Ik heb geen idee wat die merken kunnen, dus ik zou reviews zoeken op internet van mensen die die dingen gekocht hebben.

Haha, ja er zit internet op :’)
Over de Qware word wel goed gesproken maar de Polaroid is niet zo populair, en ook niet zo super. Ik denk dat is sowiezo wel een Qware doe,
maar misschien nog een beetje een stomme vraag: Kan je eigenlijk wel op de tablet (internet) als je in de auto zit?
x