Tablet voor school

Hallo mensen,

Ik ben momenteel op zoek naar een nieuw tablet. Ik twijfel tussen de iPad mini (7,9 inch) en de Samsung Tab 4 (10.1 inch).
Welke zouden jullie nemen voor jullie studie? En wat vinden jullie handiger qua grootte voor om notities te maken en iets op te zoeken voor tijdens mijn studie: 7,9 of 10,1 inch?
Om aantekeningen te maken tijdens de colleges ben ik al in bezit van een laptop. De tablet is meer voor tijdens de vergaderingen.
Alvast bedankt.

Groetjes.

Oeps, dit moest bij school geplaatst worden… :flushed:

Ik zou de iPad mini doen, ik heb zelf een Samsung Tab van 8 inch en het formaat vind ik geweldig, maar de tablet zelf wat minder. Plus ik vind een iPad er mooier uit zien, haha.

Ik verplaats hem naar school voor je, hoewel ik ook ergens twijfel of ik hem niet onder media moet zetten.

Verder: waarom kun je je laptop niet voor de vergaderingen gebruiken?

^ Bedankt Falathiel!
Soms moet ik voor een paar uurtjes naar school waarbij die dag geen colleges worden gegeven en dan vind ik een tablet wel handiger omdat die lichter is dan een laptop voor tijdens het reizen. Daarbij hoef ik ook geen mapjes mee te nemen voor de vergaderingen, want die staan dan gewoon digitaal in de tablet. :slightly_smiling_face:

Up!

ik zou voor de ipad gaan, puur omdat ik dat echt de beste tablets vind. Maar eigenlijk zou ik voor de normale ipad gaan ipv de mini, met aantekeningen vind ik dat fijner maar is ook persoonlijk.

iPad mini is ideaal!

ik heb de samsung galaxy tab 3.0 van 8 inch
ben er heel tevreden over

Microsoft surface is echt ideaal! Gewoon een tablet die alle functies van een gewone computer heeft. Is ook makkelijker om alles in onedrive op te slaan, gelijk alles ook op je laptop terug te vinden.
Ik heb ook een ipad maar vind ik echt niet fijn om voor school op te werken.

Super bedankt voor jullie reacties! :slightly_smiling_face: