Tablet of mini laptop ?

Waar geven jullie de voorkeur aan?

Mini laptop.

tablet

Het ligt eraan waarvoor je m wil gebruiken, en voor wat soort laptop of tablet je gaat.

bedoel je een notebook?

Wat zouden jullie aanraden om mee te nemen naar school?
Een mini laptop of de galaxy tab?

Tablet, definitely.

een mini laptop

Voor school, tablet. Mijn moeder heeft beide, maar het schijnt dat de mini laptop erg onhandig was en er geen Word opstond? Dan is een tablet misschien toch handiger. Zelf gebruik ik die ook wel vaak, al heb ik geen ervaring met ander soort tablets dan de iPad.

als er geen Word op die mini laptop staat, dan zet je m er toch op? Kom op.

Denk dat voor school het niet eens zo uitmaakt of je nou een mini laptop of tablet hebt.
Denk zelf dat mini laptop fijner is, want dan heb je een apart toetsenbord en hoe je niet de hele tijd zo naar beneden te kijken als je aan het typen bent.

ik denk ook dat een mini laptop fijner is voor schoool, het typt ook fijner naar mijn mening

Voor school zou ik zeker een mini laptop nemen. Want op een tablet heb je waarschijnlijk geen word, en dan word het lastig om documentjes te openen op de computer. En daarbij komt dat je op een tablet gewoon slecht kunt typen. Ik heb ervaring met een tablat en mini laptop en een tablet is superleuk en handig om iets op te zoeken. Maar als je hem echt voor school gaat gebruiken en dus ook aantekeningen wilt gaan maken, je dan veel beter een mini laptom kunt kopen.

ik weet dat mijn oude middelbare school nu allemaal gaan werken met een ipad dus welke leerling krijgt er 1 en daar moeten ze hun aantekeningen op maken en komen ook hun boeken enz op