Taaz

Ik heb geen idee of dit topic een succes wordt of iets dergelijks…
Maar het leek mij wel leuk om via taaz.com jezelf zodanig te veranderen hoe jij eruit zou willen zien qua haar en makeup en dan de foto hier te posten.

Als niemand 't leuk vind, mag dit topic wel gesloten worden.

Haha, ik zit vaak mijn zelf een make-over te geven op taaz.com maar ik ga geen foto’ plaatsen. Ik wil de andere wel zien! Dus upje! :grinning:

Haha ik vind 't wel een leuk idee hoor :grinning:
Ik heb er alleen even geen zin in dus wie weet volgt er ooit eentje ^^

haha ik zal er wel even 1 proberen ! :slightly_smiling_face:
ik post m straks :slightly_smiling_face:

Haha super!
Ben altijd zo benieuwd hoe een bepaald kapsel bijvoorbeeld heel goed bij iemand past ofzo, weet niet wat 't is haha, vind 't gewoon leuk om te zien.

Haha cool idee, zit soms ook welles op Taaz maar dat is dan alleen om mensen te pesten (6)

http://i53.tinypic.com/11i2viu.png

haha t is heel duidelijk. maar ik vind t altijd wel grappig om te doen :slightly_smiling_face:
sorry als de fotos groot zijn,

dubbel

^jammer dat je foto in het begin zo onscherp was :stuck_out_tongue:

Haha leuk hoor!

Ik vind die blonde kleur je denk ik wel mooier staan! ^^ En het kortere vind ik heel mooi, maar lang kun je ook goed hebben

haha leuk topic ga ik zeker volgen :slightly_smiling_face:

Oke, dankjewel! Vind het alleen zo eng om het kort te knippen.
Maarja, zijn er nog meer mensen die willen ‘taazen’?

Haah wat grappig :3. Als ik mijn haar wilt verven of andere kapsel, check ik het altijd eerst op taaz.com echt een top site ^^

die rechter is mooi :stuck_out_tongue:

Up! Zijn er echt niet meer mensen die hun ‘getaazde’ foto willen plaatsen?

ik heb ook een foto van mij bewerkt met taaz op hyves, is goed gelukt, iedereen gelooft het :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik weet niet precies hoe je een foto moet zetten :blush:

upload een foto op www.tinypic.com en voeg dan de ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[img] code in je post.

Ben benieuwd Yassmine046!