Taalreis naar Amerika

Hoi iedereen,
Al sinds ik 6 was roep ik dat ik later in Amerika ga wonen, liefst in een grote stad of een sub-urb daarvan. In eerste instantie leek het me echt geweldig om een jaartje high school te doen, maar toen ik nog eens goed naar de nadelen heb gekeken wil ik geen heel jaar van mijn eigen school ‘missen’, als jullie snappen wat ik bedoel… Bovendien had ik gehoord dat je meestal in een kaal boerendorp komt waar je niks kan omdat je geen auto heb en daarom afhankelijk bent van je gastgezin om je te brengen.

Maar nu even to the point: Ik zou in plaats daarvan in de zomervakantie graag op taalreis willen naar Amerika, voor ongeveer 6 weken in een campus. Liefst New York omdat ik daar al een paar keer ben geweest en ik simpelweg een zwak heb voor die stad!
Heeft iemand hier misschien ervaring mee of hebben vrienden van jullie dit misschien gedaan en wat vonden ze ervan? Misschien in een ander land?

Als ik ga zou ik graag met EF willen omdat het me een goede organisatie lijkt.
Ik zou dan volgend jaar zomer vakantie weg willen, want dan wordt ik 17 (wordt deze zomer 16) en heb ik nog even om te sparen.

Let me know! (: