Taalkamp

Ik ben vanplan volgend jaar met een taalkamp naar Engeland te gaan.
Nu zijn er eigenlijk 2 organisatie’s waar ik tussen moet kiezen: Vinea & Simbo.
Bij Simbo kan ik naar Brighton
En bij Vinea naar Cambridge.
nu vroeg ik mij af of er iemand is die naar een van deze kampen geweest is.
En aangezien ik 15 jaar ben kan ik bij Simbo ook nog kiezen tussen de 15-19 groep of de 13-15 groep…
Is er iemand die naar Engeland (of Schotland) met een taalkamp is geweest die mij er iets meer over kan vertellen.

xx

niemand :frowning_face:

Ik denk dat je beter naar ervaringen kan zoeken op google. Er is maar een kleine kans dat er iemand is hier op het forum die zoiets gedaan heeft, en al helemaal met de organisaties die jij specifiek noemt :wink:

Dat heb ik ook geprobeert maar er is verdacht weinig over te vinden en daar baal ik wel van (kan ook aan mij liggen dat ik niks vind maar oké xd’).
Daarom dat ik blijf hopen dat ik nog iemand tegen het lijf loopt die mij er iets over kan vertellen :]

ik niet, maar als ik jou was zou ik, als je naar dat ene kamp gaat, voor 15-19 kiezen ':wink:
anders zit je bij van die kleine kindjes

Daar zit denk ik wel wat in ja.
Nu meot ik dus alleen nog kiezen naar welk kamp ik wil simbo/vinea xd’’

Ja, dat is wel waar…
Maar wat je wel kan hebben, is dat vb. iedereen boven de 16 mag uitgaan, en dat jij dan als enige van je groep niet mag uitgaan omdat jij nog maar 15 bent…

Daar zit ook wel wat in alhoewel ik niet denk dat ze zullen uitgaan omdat het een educatief kamp is heà.
Maar ik stuur denk ik gewoon die organisatie een mail met de vraga in welke groep de meeste 15jarige zitten, en over er spraken is van uitgaan etc. :]