Taaldorp

wie heeft ook taaldorp? ik heb het van frans en duits :l
voor de mensen die niet weten wat het is:
bij ons op school is voor de 3e klassen taaldorp daar krijg je een soort boekje van met 5 a 6 onderwerpen zoals; de dokter, de supermarkt, politiebureau, de camping. zeg maar allerlei situatie die voor kunnen komen als je in frankrijk of duitsland bent. nou eerst krijg je dan per hoofdstuk een so, het zijn trouwens alleen maar woordjes en zinnen zoals; ik heb buikpijn of pardon mevrouw weet u waar de bakker is? en als je dan alle hoofdstukken hebt gehad dan richten ze lokalen in als een supermarkt of dokter ofzo en dan met een 5de klasser als verkoper bijv. en dan moet je iets gaan kopen en een heel gesprek aangaan en dan krijg je er een repetitie cijfer voor. maar het irritante is dat je niet weet in wat voor lokaal je komt, want dat zeggen ze niet. en wij moeten naar 3 lokalen toe, dus 3 verschillende onderwerpen dus de ene keer zit je in een restaurant en de andere keer bij de dokter etc.

wij hadden het van frans. maar wat is de bedoeling van dit topic…? :stuck_out_tongue:

ik was gewoon benieuwd ^^

en mensen die het al gehad hebben kunnen misschien vertellen hoe het ging,. ik heb het vrijdag dus zegmaar voorbereiding xD

ik heb ook. al vanaf de 1e maar ik heb je tekst neit gelezen xD

haha maak nie uit stond gewoon uitgelegt wat het was, maar ik heb het nu voor het eerst,… :l

Ah dat had ik ook 3e jaar op de middelbaar moeten doen XD
Bij mij ging het best goed, bij alles rond de 8 of 9 gehaald :grin: … weet niet meer hoe ze dat hadden beoordeeld met cijfers of letters.

Ik heb het nooit gehad: Had geluk, het jaar na mij werd de school er opeens fanatiek in :stuck_out_tongue: Maar ik dus nooit gehad

Haha dat heb ik ook gedaan, in de eerste ofzo? Zit nu in de vijfde… :stuck_out_tongue:
Maar het ging goed… :stuck_out_tongue:

ik heb het 1 april gehad in het engels, ik zit in de 4e

Heb ik ook gehad, wij hadden in het frans engels en duits, in het begin zag iedereen er vet tegenop maar uiteindelijk was het best grappig!

dat hadden wy ook gwn was vet SAAII!! :yawning_face: maar het is vet makkelijk :stuck_out_tongue: ik had btw alleen duits en engels :flushed:

Dat had ik vorig jaar, echt te dom. Ik lachte me dood, vooral in dat restaurant waar we gewoon Nederlands aan het praten was.

Wij hadden het ook, Engels en Frans… Dit jaar moesten wij het begeleiden, was geweldig(A):stuck_out_tongue:

oo, ik dacht dat het alleen op mijn sxhool was, maar blijkbaar niet dus! :slightly_smiling_face:
Ik heb het dit jaar (3e) gehad. haha bij de voorbereidingen was iedereen aan het stressen enzo. Maar er is totaal niets moeilijks aan dus dat was wel grappig:P Alleen kan ik totaal geen engels en wel goed frans! xD

wij hadden het ook. maar bij ons is taaldorp dat je een ‘toneelstukje’ in het duits/frans/engels moest doen echt heel leuk!
en ik had meestal wel een 10 :grinning: dus kon je lekker je cijfer mee ophalen!

Ik had dat in de 2e, ook met van die onderwerpen & dan van duits, frans & engels

ja hebben wij elk jaar :S. is kut. ik haat frans, duits en ga ze allebij laten vallen. :grinning:.

Had ik vorig jaar!
Maar dat gingwel goed =D

Nu had ik mondeling frans voor examen =O Super zenuw8tig!!! Maar heb uiteindeling een 7.8 gehaald =P

ik heb het dus gehad (vrijdag) en ik was zooo zenuwachtig en idd bij ons iedereen ook helemaal stressenn. kwas ook nog gelijk bij de eerste groep :l maarjha het ging wel goed =] kheb nog geen cijfer maar op me kaartje was alleen maar goed en voldoende aangekruist dus ik zit gebakken ^^

ik heb het even denken… woensdag gehad! ik moest er 3 van de 5 doen en ik had een 8! yeah