Taalcursus in het buitenland (Australie)

Ik zat er al een tijdje aan te denken wat ik wil doen als ik mijn diploma op zak heb, ik wilde wel reizen, maar dan moet je weer iemand vinden die toevallig precies hetzelfde wil doen als jij, want alleen reizen zou ik niet zo snel doen. Maar toen kwam ik op het idee om een maand een cursus Engels in Australie te volgen, via EF.
Dus nu was de vraag, wie heeft hier ervaring met een taalcursus in het buitenland? En wie heeft toevallig ook ervaring met EF? Of wie is wellicht ook van plan om na de middelbare een tijdje een taalcursus in het buitenland te volgen?

Ticket er naartoe is wel erg duur hè. Ik wil ook een taalcursus doen, maar dan in Engeland gewoon.

Ik heb ook een talencursus gevolgd met EF alleen dan naar Miami. Ik vind het een hele goede organisatie. Bij mij was alles perfect geregeld, echt een tijd om nooit meer te vergeten!

Er zijn zo te zien ook positieve ervaringen met EF, maar ik hoor daar echt zo vaak negatieve verhalen over… Zou het zelf om die reden niet doen, maar misschien valt het ook wel mee.

Ik heb zelf alleen een soort taalcursus gedaan toen ik au pair was, misschien is dat (ook) een idee? Dan krijg je kost&inwoning en ‘zakgeld’ (best hoog voor Australië), je kunt daarnaast je taalcursus volgen, en je hebt kans dat het gezin (een deel van) het vliegticket betaalt!

Heb overigens wel goede ervaringen met Travel Active, en over Activity International hoor ik ook goede verhalen. Weet alleen niet wat die exact aanbieden op het gebied van taalcursussen in Australië, maar je zou kunnen kijken. :] En zo zijn er vast nog veel meer maar dat zou ik niet weten!

Ik ben twee weken naar Santa Barbara geweest met EF, vond het allemaal heel goed geregeld! Ik vond het echt heel fijn daar, zat ook in een leuk huis en het was heel erg leuk :grinning: Ik vind EF zelf heel fijn. Toen ik ging was ik net 14 en best wel onzeker en verlegen, maar uiteindelijk was het echt een fantastische ervaring :slightly_smiling_face:

Leuk! :slightly_smiling_face: Dit wou ik eerst ook doen maar nooit iets van komen, nu ik het volgend jaar in Zuid-Amerika doen maar dan met Spaans. :slightly_smiling_face:

Dan neem ik ook maar even een kijkje bij Travel Active.

Geen ervaring met talencursus, maar wel met Australië. Onvergetelijke tijden. Als het kan moet je het echt doen!

Geen ervaring mee, ik vind 'n Australisch accent onwijs sexy! upje voor jouuuu (:

Haha helemaal mee eens.

ik wil ook na mijn examen naar Australië! Heb ook gekeken bij EF maar als je echt een half jaar wilt is het wel extreem duur. Heb wel goede verhalen over EF gehoord:)

Ik ga met EF naar Italië in de zomervakantie =D samen met 'n vriendin. Ik studeer al Italiaans maar ik ga om een intensieve cursus te volgen zodat ik het vloeiender kan spreken. Een vriend van me is al naar Frankrijk geweest met EF en zei dat het een geweldige ervaring was en dat alles goed geregeld was. Hij kan nu ook echt mooi Frans spreken.

Ik heb een taalcurcus in Canada gedaan (":

Ah dat lijkt me ook vet! Maar ik denk toch dat het Engeland wordt of Frankrijk.

Up!
EF spreekt me tot nu toe het meest aan, lees eigenlijk heel weinig/geen negatieve reacties.