Taal is zeg echt mijn ding.

Ik zit heel erg te twijfelen of ik dat boek wel zal kopen.
Bij mij moet het boek in het begin al pakkend zijn dat er dan al meteen humor of spanning komt.
Anders denk ik dat ik het boek ergens neer leg en dat het daar maar blijft liggen.
Nou is mijn vraag of er wat humor in zit?
En als je het boek hebt wat vind je ervan?

Wij hebben dat boek ook =)
Nog niet gelezen, denk dat ik maar eens ga doen =)

Ow haha…
Succes met lezen! x’D

taal is zeg maar echt mijn ding.
ik weet niet, ik heb er wel goede dingen over gehoord

Oepsss…foutje. :x
Ja klopt!

Ik vond het 3x niks

Ze spreekt zichzelf tegen en zo. Zo zegt ze in 1 column dat mensen alles ‘mooi’ noemen zoals een ‘mooie wijn’ en dat ze dat belachelijk vind, en een paar columns later heeft ze het zelf over ‘een mooie wijn’. Wat wil je nou? Het enige stuk wat ik leuk vond was over babynamen dat die zo belachelijk zijn.

Verder erger ik me aan die semi intellectuele kop van dr op de achterkant.

Pure hype.

up, ik wil het ook weten

Ik heb 't boek gekregen, maar het valt tegen.
Wacht tot ie in de bieb te huur is, kopen vind ik hem niet waard iig.

Ja dat is wel raar!
Over die baby namen had ik ook al iets van gehoord bij Paul de Leeuw en dat lijkt me ook wel grappig. :wink:

Ok, als ik hem ga kopen wacht ik zo i zo met dit boek want ik hem meerdere boeken in gedachten. :grin:

Maar het is het niet waard daarvoor het boek te kopen, het is vooral veel geblablabla

Meh
Wel grappig, maar niet heel bijzonder ofzo.

Het is wel leuk om het te lezen, maar ik zou het niet kopen.
Na één keer kijk je het nooit meer in en zo gigantisch leuk is het niet.

Dat misschien wel ja.
Maar in die beschrijvingen lijkt het zo leuk.
Ik had een stukje gelezen bij de inkijkexemplaar bij bol de eerste paar bladzijdes en die waren best leuk met die koffie.

Ik ben er nog in aan het lezen, ik was er heel nieuwsgierig naar dus ik heb het wel gekocht. En opzich, het is ook best een leuk en grappig boekje. Sommige stukjes zijn zó waar en dat is dan heel herkenbaar enzo, maar andere stukjes vind ik dan weer heel saai. Maar dat verschilt per persoon.
Ik ben iig wel blij dat ik het heb gekocht, ik kan het wel aanraden.

Ik wacht denk ik nog even met kopen tot er meer duidelijk is over het boek want de ene vind het niks de andere wel.

Wij zijn dat boek in de klas bij Nederlands aan het lezen,
om het in een groep te lezen is erg leuk,
in je eentje niet.

niet de moeite waard, zo bijzonder is het niet vind ik

Ik heb hem gelezen, hij is wel grappig maar ik vind hem niet de moeite waard om te kopen.
je kunt hem beter een keertje lenen bij de bibliotheek.