T-shirtprint

Uit pure verveling ben ik wat gaan experimenteren in Illustrator, en kwam ik op het idee om wat t-shirtprints te maken. Dit is natuurlijk nog niet veel, en wat 5-minuten-prutswerk, maar ik zit er over na te denken om nog meer prints te maken en wellicht wat t-shirts te laten bedrukken en verkopen. Ik ben benieuwd wat jullie denken en natuurlijk zijn tips voor Illustrator hartstikke welkom, want ik snap er nog niet veel van xD Ik heb m’n oude t-shirtprints weggehaald, dat waren slechts schetsen en zal nu regelmatig hier nieuwe plaatsen. Deze heb ik vandaag gemaakt, wat vinden jullie ervan? Zou je zoiets (willen) dragen?

http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2010/147/1/6/Clamshell_by_maureenh.jpg

Ik zal binnenkort meer plaatsen

Het is niet echt iets wat ik zou dragen, maar ik vind ze wel leuk! :'D

Schattig.

cute

ik vind die tweede leuk :slightly_smiling_face:

Die tweede is echt heel leuk, ik zou hem echt dragen.

Ik vind ze gaaf. :slightly_smiling_face:

hmm ik zou ze denk zelf niet dragen, wel als ze langer zouden zijn voor op een legging maar zoiets niet maar vind ze wel leuk !

Ik houd niet van tekst-shirts. Maar de tweede vind ik wel leuk, alleen beetje aan de kinderachtige kant.
En inderdaad zou ik ze eerder als lang shirt op legging willen dragen.

haha ik vind ze wel leuk! x]

hoe doe jij dat? ik vind dat echt vet haha

Veel mensen vinden shirts met franse teksten erop leuk!
misschien een ideetje?

Thanks iedereen. Ik snap wel dat het niet ieders smaak is, is ook lastig haha…maar dit zijn nog wat uitprobeersels. Dat van zo’n franse tekst is wel een goeie, ja!

Hoe maak je zoiets ?? -$

ik ben benieuwd naar meer!

Ze zijn wel schattig, alleen vind ik het moeilijk om een leuk shirt niet te saai te combineren. Shirt+spijkerbroek+schoenen vind ik namelijk zo saai…
Maar ik ben wel benieuwd, en ik denk zeker dat mensen die t-shirts zouden kopen.

Cool :grinning:

Leuke shirts =)

aaaaaaaaaah die 2e
ik zou die dus echt zo aandoen.
GEWELDIG <333