T-shirt met dit print

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik ben ook zoek naar plaatje van de print van een shirt of het t-shirt zelf die hier op lijkt:

http://i42.tinypic.com/2iw3cw.jpg

Deze is het net niet want er stond bij die ene die ik bedoel stond veel meer tekst. Volgens mij stond er iets in het frans onder. Kan iemand mij helpen?
x

Waar staat het voor?

Geen idee, ik vond het wel leuk om op een shirtje te maken. En toen ik dit plaatje zag herinnerde ik me een mooiere die ik vroeger keer op dit forum heb gezien.

Ik heb hem nog nooit gezien, sorry
Zie het maar als een upje =P

op de ellegirl was er geloof ik een topic met dat plaatje had ik gelezen ergens. xd

Ik heb dat hier ergens op dit forum ook gezien.
Maar zou niet meer weten hoe dat heette.
Dat meisje had volgens mij zelf een t-shirt met dat teken gemaakt.
Succes ermee!

Sorry, ik kan je niet helpen, upje dus

en ik wil je er even op wijzen dat het ‘DEZE print’ is, en niet ‘dit print’

Oh haha dat kwam omdat ik eerst een als titel had bedacht tshirt met dit?maar toen heb ik achter dit ‘print’ gezet. Vergeten te veranderen dus, haha.

Geen idee, heb het nog nooit gezien. Omhoog dan maar :]

Omg hebben jullie poep voor de ogen ofzo? XD HET IS VAN CHANEL, DUH.

Ohja nu zie ik het, ik ben niet zo’n chanel aanhanger sorry.

hahaha,
zoals hierboven^
is overduidelijk een neppe namaak van chanel!

Ja ik weet het! Wacht even zoeken x]

Edit:
www.weekday.se
En dan de tweede rij met foto’s, over de collectie. Dan kijk je bij shirts en scroll je wat opzij en daar staat hij. : D

Nah, volgens mij is het originele geen namaak. Heel veel sterren lopen in shirtjes met dit printje XD

…Je hebt geen idee waar een print voor staat en je wilt er een shirt van?

Het is een manipulatie van het chanel logo gemixed met Chanels’ bekendste parfum No. 5.

Maar dit hoor je toch verdomme te weten? ‘Ik ben geen chanelaanhanger’, nou, dus? Het is ziekelijk dat mensen fake oorbellen en shirts dragen met het chanel logo terwijl de helft niet weet wat het is.

Maargoed, ik kan je dus niet helpen. Zie 't maar als een upje!

diegene die zei dat ze geen chanel aanhanger was, die is de topicstartster die erom vroeg niet hoor o_o?

Inderdaad. En take it easy, teveel opwinding is slecht voor het hart.

Waarom wind je je zo op? Ik zei trouwens niet eens dat ik geen chanelaanhanger was, dat zei iemand anders.