't moest eruit

Dag lieve meiden, ik zit al langer op girlscene maar heb nog niet echt gereageerd overal maar aangezien ik dit niet echt ergens kwijtkan (buiten bij mijn beste vriendin) dacht ik, ik vertel het even hier!
Picture this, begin zomervakantie 2012, uitgaan met vriendinnen. Helemaal uit het niets duiken 2 jongens van school, die wij niet echt kenden alleen van zien, op. We begonnen met hun te praten en gingen de rest van de avond met hun om. Tussen mij en 1 van die 2 jongens klikte het heel goed vond ik, en hij ook dacht ik.
Wij twee hielden contact tot nu en ondertussen heb ik hem af en toe gezien rond school en even gepraat enzo.
Nu, dinsdag vroeg hij me op facebook of ik even bij hem wou komen ‘chillen’. Natuurlijk wou ik dat en vertrok meteen. Ik ben een uurtje bij hem geweest en het was echt supergezellig, lekker dicht bij elkaar, beetje flirten, je kent dat wel. Ik nam mijn bus terug naar huis en stuurde hem nog een smsje dat ik het gezellig vond, hij antwoorde dat hij dat ook vond! Dus ik was superblij!
Opgelet nu wordt het ingewikkeld. Een goede vriendin van me (C.) is samen met een jongen (Z.), wie de neef is van ‘mijn’ jongen. Oke Z. sms’te veel met een ander meisje (J.) en omdat C. nogal jaloers is stuurde zij een vriendin op J. af op uit te pluizen of J. verliefd was op Z. (volg je nog?)
Toen vertelde J. dat zij eigenlijk de jongen waar ik had mee afgesproken zag zitten.
Ohja trouwens na dat smsje dat hij het ook gezellig vond heb ik er niets meer van gehoord.
Ik was er wel wat down over, J. is namelijk een suuuuupermooi meisje, en 1 jaartje ouder als ik dus het leeftijdsverschil tussen J. en de jongen is 2 jaar, terwijl dat bij mij 3 jaar is.
Daarnet heb ik hem in een opwelling een whatsapp-berichtje gestuurd om te vragen of ik hem nog eens kon zien deze kerstvakantie, waarop hij antwoorde met ‘maybe ik zie wel’.
Geen flauw idee waarom ik dit eruit heb geflapt maar het moest er gewoon eventjes uit.

Mensen met een soortgelijke situatie? Tips over hoe ik hem misschien voor mij zou kunnen ‘winnen’?
Bedankt om te lezen
:relieved:

Ik heb niet echt advies ofzo, maar ben jij dat meisje op je avatar? Zo ja, dan ben je echt heel mooi. (:

ja dat ben ik, dankjewel dat vind ik echt superlief van je!

Hmm, dat ingewikkelde stukje is echt suuuuuper moeilijk.
OH, ik snap het weer!

Het komt er dus op neer dat een bepaald meisje jouw jongen leuk vindt, right? Ik weet niet hoe die twee met elkaar omgaan, dus ik zou er ook geen aandacht aan geven. Je kan blijven kijken naar andere mensen die een kans bij hem maken, maar uiteindelijk gaat het om de (vriendschappelijke? of meer?) relatie tussen jou en die jongen.

Mijn advies: vergeet dat gedoe, en hoop dat hij nog een keer wil afspreken. Bouw gewoon een soort relatie op en kijk hoe het loopt.

Wat vervelend voor je!

Dit is geen leuk antwoord van mij, maar ‘maybe ik zie wel’ is een duidelijke ‘nee’ (zo zie ik het dan). Als hij het wel had gewild, dan had hij wel volmondig ja gezegd en dit is eigenlijk alleen maar een ontwijkend antwoord.

^Inderdaad, maar denk gewoon: als hij lekker voor J. wil gaan dan is hij mij niet waard!
Succes!

ja dat dacht ik dus ook al… ik zal gewoon moeten afwachten totdat hij weer contact zoekt maar het is gewoon kut omdat ik al een crush op hem heb vanaf begin zomervakantie 2012!

Haha, ingewikkeld. Maar ik zou gewoon wachten tot hij weer 's iets zegt, en niet teveel focussen op dat andere meisje (:

Dat die jongen Maybe, ik zie wel antwoord is niet goed. Ik heb maar een advies als een jongen zo not enthousiast reageert. Stop er dan mee, verspil je energie niet in hem. En als hij jou echt leuk vind, zou hij wel met jou beginnen te praten. Zo niet vergeet hem dan. Ook al is dat natuurlijk moeilijk.

Och ja, herkenbaar. Heb ik ook weleens in een opwelling gezegd.
Ik denk dat je gewoon moet wachten tot hij weer iets van zich laat horen.
Dat is heel erg moeilijk maar dan weet je ook of hij je echt leuk vind en met je wilt afspreken.

Gewoon hopen dat hij met je wil afspreken, wees jezelf, flirt, lach en alles komt goed! En als hij niet voor jou kiest, is hij niet de ware :wink: Maar je bent echt een supermooie meid, dus geloof in jezelf!