T-mobile vairy text

Hallo,

Ik wil graag de t-mobile vairy text kopen, heeft iemand deze, of heeft iemand er een gehad, En weet iemand hoe het met het internet zit?

alvast bedankt.

ik heb die!
n jaartje nu ongeveer, en ik vind hem superfijn!
smsjes typen gaat heerlijk snel, en je kan er 1OOO opslaan.
ik heb een keer met de simkaart van mn vriend internet erop geprobeerd,
maar het internet zelf vond ik veeeeel te langzaam.

[b][/b] [i]ik heb die! n jaartje nu ongeveer, en ik vind hem superfijn! smsjes typen gaat heerlijk snel, en je kan er 1OOO opslaan. ik heb een keer met de simkaart van mn vriend internet erop geprobeerd, maar het internet zelf vond ik veeeeel te langzaam.[/i]

er staat op de t-mobile site, dat er gratis internet op zit (staat bij de riviews), is dat waar?

oh geen idee!
ik gebruik nooit internet, vroeg me alleen af hoe snel dat het zou zijn,
en heb toen eventjes met n ander simkaartje geprobeerd,
maar verwacht er niet veel van,
hij is traag, laad de pagina’s heel raar,
je herkent de pagina helemaal niet (heeeel anders als de pc)
maargoed,
dat is misschien omdat ik de iphone gewend ben als ik internet
(die van mijn vriend.)

[b~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~~~[/b] [i]oh geen idee! ik gebruik nooit internet, vroeg me alleen af hoe snel dat het zou zijn, en heb toen eventjes met n ander simkaartje geprobeerd, maar verwacht er niet veel van, hij is traag, laad de pagina's heel raar, je herkent de pagina helemaal niet (heeeel anders als de pc) maargoed, dat is misschien omdat ik de iphone gewend ben als ik internet (die van mijn vriend.)[/i]

o, okee, bedankt voor de reacties!

upje =D

niemand?

Ik zou even langs de t-mobile shop gaan, ik neem aan dat je geen gratis internet krijgt :’)

Ik ga ook nog langs, alleen ik dacht mischien weten jullie het, ik heb namelijk niet veel tijd om langs te gaan, en het is altijd super druk :’)

IK HEB HEM :grin:

vind hem echt súperfijn!
hij is ook heel simpel in gebruik vind ik zelf.

en hij is mij echt al tienduizende keren gevallen en hij doet het nog steeds perfect dus hij is ook wel stevig wat dat betreft!

Ik heb ‘m ook, ben er heel blij mee. Ik Internet er alleen nooit mee dus zou niet weten hoe dat werkt :’)

Bedankt allemaal!
Weet er iemand iets meer van het internet? :blush:

niemand?

ik zit nooit op internet haha

okee, bedankt voor je reactie!

meer mensen??

upje dan maar =D

ik wilde hem ook graag ! dus ik volg dit even :grinning:

hihi^^