T-Mobile netwerk?

Heyheyy!

Ik ben van plan om een Iphone aan te schaffen en heb op dit moment een Vodafone abonnement. Heb nagezocht op Internet en vond T-Mobile het voordeligst. (Misschien vergis ik me?) Maar ik wilde dus weten wat voor ervaringen jullie hebben met T-Mobile?
Ik heb vaker van vriendinnen gehoord dat er meestal geen bereik is en dat zij dan daarna extra belminuten kregen ofzo.

Nb: Kunnen jullie mij anders vertellen welk provider het meest geschikte is voor een Iphone abonnement. Ik wil een abonnement met internet natuurlijk, rond de 150 min is genoeg omdat ik dan toch whatsapp heb en het liefst met smsjes. Maar zonder is ook goed.

Alvast bedankt!

Ik heb Ben, maar dat zit op het netwerk van T-mobile. Opzich heb ik bijna nooit problemen met het netwerk alleen in Ede heb ik vaak slecht bereik… Dus als je daar woont is het niet handig :slightly_smiling_face:

Oh, dit herken ik.
Ik heb ook T-Mobile gehad en dat was echt een ramp. Ik had de hele tijd geen bereik en als ik de klantenservice wilde bellen moest ik echt uren wachten voordat ik door was verbonden naar een of ander iemand die me ging helpen.

ik heb kpn werkt prima geen problemen mee

Me vriend heeft tmobile… En hij heeft ook een iPhone en vaak geen bereik

Ik heb T-Mobile en inderdaad, bereikbaarheid is niet echt alles.
Het ligt eraan waar je zit mar er zijn een aantal ‘blinde plekken’ waar heel slecht bereik is. Maar ik heb er tegenwoordig steeds minder last van.
Voor de rest heb ik totaal geen problemen met T-Mobile.

Ik heb t-mobile en dat werkt allemaal prima. Mijn broer en vader hebben ook een iPhone en t-mobile en heb ze nog nooit horen klagen. :slightly_smiling_face:

Ik zou het je extreeeeeeem afraden:)
Heel veel problemen, soms ligt de verbinding er een aantal dagen uit, je krijgt geen vergoeding.
Ik zit er nog maar 6 maanden aan vast gelukkig:)
Ooh wat zal ik blij zijn als ik daar vanaf ben.

Maarja ik weet ook niet of anderen goed zijn.

Pff als ik dit zo hoor, lijkt het mij geen goed idee om T-Mobile te nemen!
Ik zie dat iemand KPN heeft, maar die is dan veelste duur.

Zijn er nog meer mensen die een provider kunnen aanraden?

Ik heb t-mobile en het is gewoon prima :slightly_smiling_face:

Mijn vader heeft ook T-mobile en hij wilt echt geen ander, hij is er zeer tevreden over.

Ik had T-Mobile en ik vind dat veeeeel fijner dan Vodafone wat ik nu heb. Dit is zó duur, en dat was goedkoop en ik had overal bereik.

Ik heb een iPhone 4, met t-mobile, en ik heb echt nooit problemen :’)
Ik heb overal bereik en ook vrijwel overal internet,
ik heb trouwens een i-abonnement van 34,50 in de maand,
dat kan ik je echt aanraden.
De eerste 4 maanden helemaal gratis bellen, smsen en internet.
Dus die maanden kosten je niks (:
Ook voor de iPhone hoef je niet echt veel bij te betalen, 150 euro, dus dat valt mee.
Ohja je krijgt dan per maand 200 smsjes of 200 belminuten & internet.

Ik heb ook een iPhone 4, T-mobile en heb er nooit problemen gehad.

Ik heb ben en die zit op het netwerk van t-mobile. Ik heb er nu geen problemen mee, maar in het begin had ik een andere telefoon en toen had ik elke keer geen bereik enzo.

Ik heb sinds eind '10 een abonnement lopen bij T-mobile en tot nu toe heb ik geen problemen gehad. Af en toe wel slecht bereik maar dat komt vooral omdat wij thuis op bepaalde plekken slecht bereik hebben. Ik heb ook een tijdje bij Vodafone gezeten tot dat ik in de gaten kreeg dat T-Mobile een stuk goedkoper is :slightly_smiling_face:

Ik heb ook een Iphone en T-mobile maar ik raad het je niet aan! Vaak geen bereik en je krijgt heel vaak extra kosten zonder dat je over je bundel bent gegaan en je komt er vaak niet achter hoe dat komt. Klantenservice is absoluut ruk en je moet uren wachten tot je geholpen word, ik ben blij dat mijn abbonement bijna afloopt en ik een andere provider kan nemen.

Ik heb echt een schijthekel aan t-mobile, wat heb ik daar mee afgezien zeg. Bereik viel vaak weg, kosten van hier tot Tokio waar ik niets van snaptte. Uiteindelijk bleek dan dat de factuur niet kloptte. Nou wat was ik blij dat mijn contract na 2 jaar voorbij was!

Ik zou voor Vodafone gaan, omdat je die blox-dingen daar hebt.

Nou, er is nu een actie, met onbeperkt internet staat er? Of je dan alsnog extra kosten krijgt?

Btw nog een vraagje… Er staat wel eens bij abonnementen bepaalde MB/GB’s aangegeven voor Internet. Wat houdt deze in? Ik weet wel dat het te maken heeft met wat je download via Internet, maar kan je makkelijk overschieten of is bijvoorbeeld 500 MB meer dan genoeg?
Ik wil natuurlijk zo veel mogelijk gebruik maken van het Internet, ik betaal er tenslotte voor?

Heb overal zitten navragen, T-Mobile is wel één van de goedkoopste. Er zijn heel veel mensen die er last van hebben en heel veel mensen die er juist tevreden mee zijn :frowning_face: