T is uit en ik val in een leegte

Zoals de titel al zegt.

Mijn vriend en ik hebben gisteren een punt achter onze relatie gezet.
Eerst voelde ik me er oke bij omdat we veel ruzie hadden en ik het niet meer aankon maar nu val ik in een soort leegte.
Ik voel me zo leeg en ik heb nergens zin in.
Het komt omdat ik en mijn vriend 24/7 samen waren.
Als we niet samen waren appte of belde we wel. We kennen elkaar 4 jaar en 3 jaar daarvan hebben we een relatie en eigenlijk zijn we al onafscheidelijk geweest sinds we elkaar kende.

Ik weet het geen plek te geven en ik mis hem zo erg. Het voelt alsof ik een stukje van mezelf mis. Hij appte mij vanochtend wel hoe het ging want we wilde niet gelijk al het contact verbreken maar alles wat we tegen elkaar zeggen voelt zo raar en het voelt zo raar om hem geen hartjes meer te sturen of om lieve woordjes tegen hem te zeggen.

Het is vooral zo moeilijk omdat we allebei nog van elkaar houden maar het ging gewoon niet meer.
Ik voel me zo eenzaam en zo verdrietig en ik weet niet hoe ik ermee moet omgaan.

Tips iemand?

o sorry dit moest in het liefde en boys deel. :flushed:

??

Jezus, rustig aan. Mensen zitten op school.
Je kan beter geen contact met hem hebben want dat maakt het alleen maar moeilijker en ben je jezelf alleen maar pijn aan het doen

Je hoeft niet zo vaak te uppen,

daarnaast denk ik dat je jezelf wat meer tijd moet geven dan 1 dag om erover heen te komen. Jank een paar dagen en eet lekkere dingen. Ga jezelf daarna afleiden met een hobby.

Dit inderdaad, ik bedoel het is gisteren pas gebeurd. Beetje snel om al dingen te zeggen zoals"" Eerst voelde ik me er oke bij omdat we veel ruzie hadden en ik het niet meer aankon maar nu val ik in een soort leegte. Ik voel me zo leeg en ik heb nergens zin in. Het komt omdat ik en mijn vriend 24/7 samen waren. "
Ik bedoel het was gisteren. Geef jezelf gewoon die tijd? 3 jaar is lang dus het is niet meer dan normaal dat je je zo voelt, maar je hoeft niet direct te doen alsof je al lange tijd zo leeft en niet weet hoe er uit te komen. Dit is heel normaal en het gaat gewoon wat tijd kosten. Voor nu kun je beter eerst goed “rouwen” en gewoon huilen ijs eten etc. en dan als het wat beter met je gaat jezelf weer op nieuwe dingen focussen, voor jezelf dingen vinden die je ook in je eentje leuk vindt om te doen.

Koop wat repen chocola, zet een jankfilm aan en kruip onder een dekentje chocola etend film kijkend. Sterkte.

Ga wat afleiding zoeken met je familie of je vriendinnen.

afleiding, en er uiteindelijk echt overheen komen