Hee dames,
nou ik vond maar dat ik er een topic over moest maken hoor.
Ik wil zó graag slagen. Dus hier een topic voor tips met je Examen of SE’s, elkaar aanmoedigen, zeggen wat je voor opleiding wilt gaan doen etc.
Wat tips van mij; een goed begin is het halve werk. Nu al beginnen met goed je best doen, en je examen word een stuk makkelijker! Hou alles goed bij, daar ga ik nu ook mee beginnen, mijn eerste rapport was mwoah, maar voor mijn SE’s heb ik gelukkig wel allemaal voldoendes.
Waar ik naar uit kijk zodat ik persee wíl slagen;
de ZOMERVAKANTIE, lekker naar Kroatië toe met mijn beste vriendin, uitgaan 4-life!!! Lekker werken in een pretpark ofzo, alle zorgen van je af feesten.
Welke opleiding doe ik nu en wil ik gaan doen,
ik zit nu op vmboT-4, en wil naar de mbo theaterschool of als dat niet lukt toerisme op Mondriaan of Albeda college(als jullie die kennen)
Een tijd geleden besefte ik bijna niet dat dit jaar echt hét jaar is, maar nu we de vakantie hebben besproken wil ik gewoon slagen. Hebben jullie tips etc… om dit jaar door te komen? Het is nog maar zo kort dames, en ik hoop dat iedereen hier slaagt!
dus uit hier lekker je gevoelens en stress en tips en watvoor leuke dingen je allemaal krijgt/gaat doen ná je slagen + examen!
Een heel goed jaar voor iedereen en allemaal superveel succes 20 t/m 30 mei!
xxxjesh panterprint!!!
p.s en wat doen jullie voor examenstunt??!!