'T grote 'Wij Gaan SLAGEN' topic!

Hee dames,

nou ik vond maar dat ik er een topic over moest maken hoor.
Ik wil zó graag slagen. Dus hier een topic voor tips met je Examen of SE’s, elkaar aanmoedigen, zeggen wat je voor opleiding wilt gaan doen etc.

Wat tips van mij; een goed begin is het halve werk. Nu al beginnen met goed je best doen, en je examen word een stuk makkelijker! Hou alles goed bij, daar ga ik nu ook mee beginnen, mijn eerste rapport was mwoah, maar voor mijn SE’s heb ik gelukkig wel allemaal voldoendes.

Waar ik naar uit kijk zodat ik persee wíl slagen;
de ZOMERVAKANTIE, lekker naar Kroatië toe met mijn beste vriendin, uitgaan 4-life!!! Lekker werken in een pretpark ofzo, alle zorgen van je af feesten.

Welke opleiding doe ik nu en wil ik gaan doen,
ik zit nu op vmboT-4, en wil naar de mbo theaterschool of als dat niet lukt toerisme op Mondriaan of Albeda college(als jullie die kennen)

Een tijd geleden besefte ik bijna niet dat dit jaar echt hét jaar is, maar nu we de vakantie hebben besproken wil ik gewoon slagen. Hebben jullie tips etc… om dit jaar door te komen? Het is nog maar zo kort dames, en ik hoop dat iedereen hier slaagt!

dus uit hier lekker je gevoelens en stress en tips en watvoor leuke dingen je allemaal krijgt/gaat doen ná je slagen + examen!

Een heel goed jaar voor iedereen en allemaal superveel succes 20 t/m 30 mei!

xxxjesh panterprint!!!

p.s en wat doen jullie voor examenstunt??!!

ooo goed idee !!
ik zit dit jaar ook in me examen jaar
hardstikke stressen.
mijn enige tip waar ik zelf ook altijd erg veel aan heb is gewoon: denk positief en begin op tijd.
eind mei hebben we alweer vakantie dus het duurt allemaal niet zo lang meer
en dan heb je een super lange vakatnie lekker los gaan

in iedergeval succes iedereen met de examens!!

liefss

ik heb ook examens nu, maar dinsdag is het alweer gedaan :slightly_smiling_face:
iedereen nog veel succes ermee ! xx

Brrr ik stress nu al voor m’n examens.
Iedereen succes, ook al is het nog zo ver weg! :slightly_smiling_face:

Kword helemaal gek van al die stomme tentamens…

Zo ver weg nou het is al bijna hoor! tenminste dat zegt mijn moeder de hele tijd maar is wel zo, nu bijna Kerst. Dan in januari weer SE’s en KLV’s , feb. rust, maart laatste SE’s en danne, effe hard werken, april, mei’‘vakantie’’ (keihardlerendus) en dan 20 mei… is het zover… ieeeeeeeeeeh :stuck_out_tongue:

dus nog, januari, februari, maart, april… 4 maanden en dan leren + examen… best dichtbij als je het op deze manier bekijkt :open_mouth: :stuck_out_tongue:

Jajaja fantastisch topic, allemaal elkaar aanmoedigen!! Hou 'em hoog!

En trouwens ;; Wat gaan jullie doen met de examenstunt?!

Hey meiden.Nog 2 examens te gaan…Engels en Nederlands! kben alleen heel uitgeput vant leren.Geen zin meer.:stuck_out_tongue:
Ik doe moderne wetenschappen,maar wil volgend jaar economie-talen gaan doen en daar heb ik minstens 75 procent voor nodig :s
Dus kop op en nog ff leren,dan vakantie en lkkr gaan stappen! :grinning:

Examenstunt? Vorig jaar zijn we betrapt toen we dikke bertha(onze spin in het bio lokaal) wouden schaken :grinning: Na de vakantie 2 weken strafstudie lol :grinning_face_with_smiling_eyes: Dit jaar gaan we proberen de toiletten van de leraren te verstoppen.Oke klinkt idioot,mr is wel minder gevaarlijk haha

Moet nog een jaartje voordat ik examen Gymnasium ga doen. Maar iedereen veel succes!

great topic ! haha ik stress ‘m ook al flink voor de examens.
Elke les krijg je aan te horen: jaja jongens en meiden, het is bijna zover!
Ik heb na de kerstvakantie ook grote schoolonderzoeken, dus dat wordt hard blokken in de kerstvakantie :pensive:

ik sta trouwens niet zo heel goed, maar dat moet ik even omhoog zien te krijgen;P wil trouwens hbo-verpleegkunde gaan doen na de havo

oohh… ik had dat al weer 2 jaar geleden, klinkt zo lang…toen was ik ook best zenuwachtig, maaranyway , 1 tip, luister nooit naar leraren als die zeggen ‘het word heeel moeilijk etc etcc’ … want dat is echt niet waar dan maak je je allen maar meer zenuwachtig en dat is echt niet nodig. gewoon goed leren … en dan lukt het je wel en is niks te moeilijk voor je…

mijn examen was bij sommige onderdelen zo simpel… alleen ik had wel lastvan een blackout. en dat is dus ook doordat ik me te druk maakte. … dus doe dat niet!!! … gewoon rustig aan doen, en niet op de tijd letten… ookal is dat lastig…

ik heb vorrig jaar mn eindexamen gedaan! ben geslaagd :stuck_out_tongue:
ik was best wel zenuwachtig… maar het was niet heel erg moeilijk

& ik kreeg telkens van die oefenexamens, we kregen ze maar tot ze onze strot uitkwamen… echt ik vond t een verschrikking… maar achteraf is het echt goed geweest! dus als je ze krijgt, zou ik het gewoon serieus gaan maken (ik denk dat iedereen dat wel krijgt)

succes ik weet niet of ik het ga halen ik sta 1 onv voor wiskunde en ik weet nu al dat ik daarvoor niet ga slagen maargoed ik heb toch een 8e vak en kan als ik dus wiskunde niet haal,het laten vallen. maar dan is het wel tijdverspilling vind ik want dan heb je het hele jaar wiskunde gedaan, er vet veel tijd in gestoken en dan ben je niet geslaagt.

JEAAAAAHH!!! Ik moet ook slagen van me zelf :stuck_out_tongue: Ik steek echt zoveel tijd in me tentames maar ik heb wel overal een voldoende voor gelukkig :grinning:!

Morgen het laatste examen…Engels :grinning: Ben ik best goed in.
Vandaag hebben we Nederlands gehad en het ging voor geen meter :s lkkr gebuisd dus xD

Succes iedereen! Jullie halen het wel :grinning:
*ik heb vorig jaar mn diploma behaald :wink:*

kbn alleen bang dat examen moeilijk word x] is CE ongeveer het zelfde als SE ?

huh, nu examens? nu?