't grote galahakken topic!

Hallo allemaal,

Ik heb dit jaar mijn gala (jeeeej), en het leek me wel leuk om een topic aan te maken waar iedereen zijn galaschoenen kan laten zien (voor inspiratie). Het wordt dus het officiële galahakken topic. Ik heb btw al gezocht naar een soortgelijk topic, maar ik kon hem niet vinden. Mocht er toch al een zijn, dan sorry!

Ik ben benieuwd!

Leuk!

Goed idee!

http://www.fashioninsider.nl/wp-content/uploads/2013/12/zwarte-pumps_flickr.jpg

Heeft iemand dit soort hakken gezien? Het liefste online! :slightly_smiling_face:

Zo iets?
http://www.spartoo.nl/Blink-x276333.php?track_id=fchick&sx=F&utm_source=Fashionchick&utm_medium=comparateurs&utm_content=276333&utm_campaign=fchick

Als je op google zwarte hoge pump intikt kom je ook ver!

Oke jongens, nu ga ik jullie even om advies vragen,

Ik heb dus totaal geeen idee wat voor een hakken ik onder mijn jurk moet doen… Ik ben best lang, dus ik wil niet te hogen hakken. Daar komt bij dat mijn jurk donker turquoise is, en best chique. Ik vind pumps niet echt heel goed passen bij chique, of ligt dat alleen maar aan mij? haha
Iemand een idee wat voor een soort en kleur schoenen ik eronder aan moet doen?

Oh dit topic komt precies op het goede moment haha!
Ik heb begin juni ook gala en ik weet écht niet wat voor schoenen ik wil… Ik ben lang (1,81), dus ik wil sowieso niet te hoge hakken aan.
Ik heb deze jurk

Wat voor schoenen zouden hier het mooiste bij zijn? + welke kleur?

Pumps passen prima bij chique? Ik moet minimaal 1x in de 2 weken in tenue de ville en dan draag ik ook gewoon pumps. Open schoenen zijn daar ook verboden + je moet een panty aan.

Ik vind dat als je hakken aan doet je wel gewoon voor 8cm+ moet gaan, daar beneden vind ik dus echt niet netjes. Net zoals hakken met een enorme blokhak ofzo, dat vind ik ook niet netjes. (Mijn mening dus he.)

Als je geen pump wilt kun je voor zo’n model gaan; http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/schoenen/uitgaansschoenen/nly-shoes-427/sofine-428580-14/ dat vind ik er wel netjes uit zien.

Ik heb ook advies nodig, haha. Wat voor soort pumps vinden jullie hierbij (deze stof) passen? En welke kleur? (+10/11 cm) Het liefste iets van het merk Blink omdat ik daar mijn goede maat van weet -en aangezien ik via internet ga bestellen het dan niet hoef te retourneren-. Iemand ideeën? Alvast bedankt!

oeps, perongeluk

Ik vind eigenlijk dat alles er wel bij kan. Ik zou gewoon zwarte doen, dat matched heel goed. Je kunt suède doen, maar ook gladde stof. Je kan makkelijk met iets extra’s op de hakken (frutseltjes oid) rondlopen. Zoals ik al zei: alles kan prima!

Oké, dankjewel voor je reactie! :slightly_smiling_face:

Het is idd echt lastig als je lang bent, ik ken het probleem. :frowning_face:
Maar omdat het rood is, kun je al sneller iets vinden dat er bij past. Je kan zwart, zilver, rood en goud. Verder weet ik niet wat voor model je zoekt, maar ik zou gewoon even rondkijken op internet om inspiratie op te doen.

Mijn gala is al weer jaren geleden maar ik had een zilver jurkje met zilveren strappy heels. beetje zoals die foto met die zwarte schoenen met die open teen en dat riempje voorlangs van een paar posts hiervoor.

Zwarte pumps zijn altijd mooi en als je niet te hoog wilt gaan kan je ook voor een lager model kiezen. Je moet het natuurlijk ook wel vol kunnen houden… Maar zwart is altijd netjes en je kan veel verschillende soorten zwarte pumps vinden…

Ik heb deze besteld voor mijn gala! Ik ga ze nog wel eerst passen ivm de hoogte, maar ben er wel al blij mee.

Mag ik vragen van welke site :slightly_smiling_face:?

tuuurlijk. gewoon h&m haha, 30 euro kosten ze!

Mijn nummer 1 advies is eigenlijk: draag geen hakken die te hoog voor je zijn, of die niet op maat zijn. Ik vond het op de middelbare altijd zo jammer om meisjes te zien lopen die er mooi uitzagen, maar op hun hakken vooruit strompelden omdat ze te hoog waren of gewoon veel te groot oid. Je hoeft niet per sé hakken te dragen van minimaal 10 cm om er mooi/sexy uit te zien… just saying.

Clarks heeft trouwens echt mooie pumps die ook lekker zitten!! Ik heb 12 cm hoge pumps van hun en ze lopen alsof ze veel lager zijn. Ze zijn wat duurder maar dan heb je ook wat.

Ahh gala is al over twee weken bij ons! schoenen zijn nog steeds niet binnen gekomen… Komen uiterlijk 9 mei.

Wat doen jullie voor sieraden aan? Ik weet namelijk niet zo goed wat ik moet aan doen haha. Mijn jurk is een soort van turqouise maar dan donker. Weet niet precies wat voor een sieraden daar bij kunnen. De jurk is best chique. Misschien kunnen jullie helpen?

Yay, ik heb de perfecte hakken gevonden! Niet te hoog maar toch sierlijk zegmaar :grinning:

Heb je n foto? Ik ben nieuwschierig haha