Sziget festival

Hoi!
Ik vroeg me af wie van jullie in 2012 naar Sziget gaan (festival van een week in Boedapest) en hoe, en waar jullie slapen?
X

Dat lijkt mij echt zo gaaf! Alleen mijn vriendinnen luisteren allemaal slechte muziek x]

Ik ben vorig jaar en het jaar daarvoor al geweest en dit jaar ga ik sowieso weer! En ik slaap gewoon op het terrein, naar een festival gaan en niet op het terrein slapen vind ik een beetje slapjes.

En je gaat met vliegtuig/trein/auto?
X

Oh ehm, ik ben hongaars dus ik ben meestal al in Hongarije bij mijn familie wanneer het festival begint. Mijn vriendinnen vliegen dan altijd over. De trein kan trouwens ook prima, maar dan moet je d’r rekening mee houden dat je met een zeven daagse kater ook nog terugmoet met die trein en dat is iets minder leuk.

ik wil
en dan zou ik met de trein gaan, er gaat een speciale sziget trein

die sziget trein is superduur heb er wel eens naar gekeken qua prijzen maar dat is bijna net zo duur als dat hele festival… ik zou met vliegtuig gaan. ik ga misschien ook wel dit jaar maar denk het niet. ga liever op citytrip :stuck_out_tongue:

ik heb er nog niet goed naar gekeken, maar dat wist ik niet
denk dat ik dan het vliegtuig zou pakken
en natuurlijk gewoon op het terrein slapen

Lijkt me awesome, maar ik ga al naar Lowlands en 2x op vakantie.

Ik hoop het. Wie weet wat 2012 ons gaat brengen. Dit jaar wilde ik ook gaan, maar door omstandigheden is dat niet gelukt.
Kijken of het in 2012 wel lukt. Vervoer en slaapplaats verzinnen we tegen die tijd wel :slightly_smiling_face:

Ik wil heel graag gaan, maar ik weet nog niet of ik kan door herexamens/Erasmus e.d.

Ik was vorig jaar gegaan, het was echt super leuk dus ik ga dit jaar sowieso weer! Ik ga gewoon slapen op de camping. Ik heb vorig jaar ook nog een paar nachten bij een vriendin geslapen die half hongaars is dat was ook super leuk!

Wij zijn nog aan het twijfelen, lowlands, dagje pinkpop, werchter, sziget…

Ik zou er zo graag heen willen! En ik zou mee kunnen met een paar vrienden die met een hele leuke groep zijn, maar m’n ouders willen het niet hebben… Dus eerst maar een jaartje Rock Werchter/Pinkpop.

De Sziget trein is echt abnormaal gigantisch kut gewoon. Ik was er vorig jaar meegegaan en ik kan je echt aanraden om te gaan vliegen.

@ Redlights
Hoezo was hij kut dan?

Ik wil wel heel graag, maar ben nog aan het twijfelen.

Ik ga sowieso, slapen op het terrein en dan daarna een weekje in Hongarije blijven waarschijnlijk. Qua vervoer ga ik wat het goedkoopste is x]

Ik wil graag maar heb geen werk atm en ga ook al op vakantie en lowlands :’)
geldprobleempje

Ik begin nu te twijfelen of ik naar lowlands of sziget wil… Maar 10 euro verschil :'D Maar ook vervoerskosten… Hmmm