Sziget Festival 2018

Ik weet dat er een algemeen festivaltopic is, maar omdat ik zo hyped ben maak ik er gewoon een aan voor Sziget! Wie gaat er ook dit jaar? En hoeveel dagen? Wie hoop je nog dat er komt?
Voor vragen kun je hier ook terecht, mensen die al eerder zijn geweest hebben altijd tips.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/28059053_10157309727268975_8117785678274449356_n.jpg?oh=95318642448e97ca203a46c50dcb3447&oe=5B4B1535

Tot nu toe bekend:
Kendrick Lamar - headliner
Kygo - headliner
Mumford & Sons - headliner
Arctic Monkeys - headliner
Gorillaz - headliner
Dua Lipa - headliner
Liam Gallagher
Bastille
Lykke Li
The Kooks

Parov Stelar
Kaleo
Zara Larsson
Gogol Bordello
Clean Bandit
Blossoms
Milky Chance
Wolf Alice
Little Dragon
Cigarettes After Sex
Goo Goo Dolls
Fink
Seasick Steve
Above & Beyond
Nothing But Thieves
Slaves
Everything Everything
Lewis Capaldi
Lemaitre
La Femme
Alle Farben
Joe Goddard (live)
Ummet Ozcan
Sam Feldt (live)
Jay Hardway
The Him
WhoMadeWho
Shame
Perturbator
Shawn Mendes
Stormzy
The War On Drugs
Nick Murphy fka Chet Faker
Lianne La Havas
Desiigner
King Gizzard & The Lizard Wizard
Gorgon City live
JP Cooper
Petit Biscuit
KSHMR
Borgore
The Living End
SOFI TUKKER
Scarlxrd
Delta Heavy
Seven Lions
Yellow Days
Bilderbuch
MY BABY

Up! Helemaal niemand? :slightly_smiling_face:

Ik ben vorig jaar samen met een vriendin een week naar Budapest geweest en ook 2 dagen naar Sziget, ik vond het echt zoo gaaf! Ik wil sowieso nog een keer een hele week er naar toe, en dan kamperen in een tentje, om echt alles mee te maken. De sfeer en muziek zijn zo vet. Ik ga dit jaar alleen niet :frowning_face: Ik ga al 2 x op vakantie en niemand wil mee dus helaas. De line-up is wel echt heel vet! Heeel veel plezier in ieder geval! Ben je er al vaker geweest of wordt dit je eerste keer?

Oh superleuk, wie heb je allemaal gezien? En wat heb je gedaan?

Jammer dat je dit jaar niet gaat want de line-up is inderdaad fantastisch! Ik kan echt niet wachten. Dit wordt mijn tweede keer, ben in 2015 al een keer geweest dus ik weet gelukkig wel wat ik kan verwachten :slightly_smiling_face:

Nieuwe namen bekend! Net als de laatste headliner: Lana Del Rey!

Lana Del Rey * Fever Ray * BØRNS * Asaf Avidan * Don Diablo * AURORA * Unknown Mortal Orchestra * ZHU * TUJAMO * Damian Lazarus & The Ancient Moons * Jan Blomqvist & Band * SG Lewis