Sziget Festival 2016

Ik zou wel willen, maar helaas echt geen geld voor en ik krijg in die tijd helaas ook geen vakantie meer op mijn werk, vrees ik. :dry:

Ah jammer! Ik ken het geldprobleem inderdaad… Gelukkig dit jaar wel genoeg geld, maar nu weer geen vriendinnen die mee willen of kunnen. Ik heb soms gewoon de neiging om alleen te gaan, maar eigenlijk durf ik dat ook weer niet :cold_sweat:

Is er hier iemand die weet welke campings een beetje chill zijn, en dan bedoel ik vooral qua schaduw? Ik wilde met 2 vriendinnen graag op Siesta, maar dat is uitverkocht. Is Alternativa ook te doen?

Nooit geweest!

ik wil heel graag want m’n favo djs komen… maar alleen maar om hun te gaan zien :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben er dit jaar voor de 3e keer bij! Kan niet wachten om er weer te zijn, de sfeer daar is zo fijn!

Ik ga in de zomer naar Boedapest om een vriendin op te zoeken en ben ook van plan om naar Sziget te gaan. Zijn er meer mensen die daar willen meeten?

Hi!

Weet iemand of er al een sziget 2017 forum is? :upside_down_face: