Sziget Festival 2016

[b]Wie kent het niet: Sziget Festival. Het is een van de vetste festivals en wordt jaarlijks in Boedapest, Hongarije, gehouden. Ook niet onbelangrijk is dat het festival 400.000 (!) bezoekers van uit de hele wereld trekt!

Zo ook dit jaar! Voor 2016 zijn tot nu toe al enkele grote namen aangekondigd zoals bijvoorbeeld Bastille, Bring Me The Horizon, Kodaline, M83 en nog veel meer!

Welke meiden hier (willen) gaan dit jaar?
Plaats hier je leukste Sziget ervaringen, opmerkingen over het Festival en alles rondom Sziget 2016. [/b]

Wie kent het niet: Ikke

Nou gelukkig heb ik het in de beschrijving uitgelegd!

ik ga!

Parov Stelar en Kodaline! :upside_down_face: Ik (wil) gaan dit jaar maar moet even kijken hoe dat gaat ivm met mijn andere vakantie.

@Conchobar, vet!! Ga je vliegen naar Hongarije? En met een grote groep?
@Wattenschijf, Kodaline is super, die wil ik ook zien!

Naja ik wil dus vet graag alleen mijn vrienden willen niet naar Hongarije helaas. Even kijken dus.

Ik wil daar ook graag heen, maar geen vrienden die mee willen…

Ja we vliegen! Ik ga met 7 vriendinnen en we vertrekken de 6e al zodat we ook nog even een paar dagen in Boedapest zelf hebben

Sziget leek me wel leuk eigenlijk, maar het lijkt alsof het elk jaar meer vernederlandst. Vooral vorig jaar waren er echt veel Nederlandse acts en dingen die vooral in Nederland populair zijn. Dan ga ik toch liever naar Glastonbury, Rock Werchter of een Nederlands festival (behalve Pinkpop, ik hou niet van Pinkpop) :’)

Valt op zich wel mee hoor! Het valt alleen maar zo op omdat je zelf Nederlands bent. Je hebt acts uit alle landen waar mensen vandaan komen, Duits, Frans, Hongaars, Spaans, Israëlisch, van alles!

OT: Zelf ben ik afgelopen jaar gegaan, eerst 5 dagen een roadtrip met de auto erheen en daarna vanaf de zondag (dag voordat het festival officieel begon) aangekomen, wat een aanrader is, want vanaf maandagochtend is het superdruk en wordt het steeds moeilijker om een fijn plekje voor je tent te vinden.

Was een fantastische ervaring, heb voor 90% besloten dat ik dit jaar weer ga. :slightly_smiling_face:

Same here :frowning_face: Misschien dan maar met een groepje girlsceners? haha.

Ja wij willen voor iets van 3 mensen zo’n pass halen dat je eerder het terrein op kan zodat we een plekje in de schaduw kunnen claimen :’) Wil wel gewoon lekker kunnen slapen voor zover dat mogelijk is.

Ik wil er ook zo graag heel alleen heb ook niemand om mee te gaan

yaaaas die nieuwe namen zijn heeel chill

het is toch ook nog is vet goedkoop? ik hoorde 250 euro voor een week !!!

Ja klopt!

Leuk!

Lijkt me geen slecht idee! Of we kunnen daar meeten (als we gaan). 3 andere vriendinnen hebben er interesse in maar niemand is er nog echt zeker over.

-

Zijn er nog mensen die serieus overwegen om via Girlscene een groepje bij elkaar te krijgen om naar Sziget te gaan? Ik wil zelf ook graag, maar er wil niemand met mij mee :’)