Sziget ervaringen qua budget

Geen idee of lifestyle 't goede onderdeel is of dat dit eigenlijk meer bij media en muziek etc. hoort?

Ik ga dit jaar naar Sziget, en vroeg me af wat nou een beetje een redelijk budget is (per dag)? Wil alvast wat geld opzij zetten namelijk. Of wat mensen die al geweest zijn ongeveer kwijt waren. (Heb nu 40 per dag in m’n hoofd als budget, maar ik heb geen idee of dit veel te weinig / te veel is hahaha)

Ik volg even! Ik ga ook naar Sziget dit jaar (2 dagen), maar voor het eerst dus heb ook geen idee haha

Ik ben er in 2012 geweest, toen was ik, inclusief reis en verblijf zo’n 500 euro kwijt. Heb op het terrein gekampeerd en ben met de trein geweest.

Heb er toen vooral op cocktails en fruit geleefd en ben nog twee keer naar een badhuis geweest. Ben wel bang dat het inmiddels wel een stuk duurder geworden is.

Ik ben in 2014 geweest.
Bier was toen per halve liter 2.50 ongeveer en een hamburger rond de 4-5 euro dacht ik?

ontbijt haalde ik vaak wat bij de supermarkt voor een paar euro. De grootste kostenpost was drank haha

denk per dag, als ik alleen op het festival bleef tussen de 30-40 euro aan bier en avondeten.

Ben 1 keer naar een zwembad geweest en 1 keer naar een badhuis,dat niet meegerekend.

Als je niet zoveel alcohol drinkt is het natuurlijk goedkoper!

Ah yes oke, denk dat dat wel een beetje een goede indicatie is ja (is nu misschien wel iets duurder?? maar dan denk ik dat ik met 40/50 euro per dag 't wel haal!
Ben geen enorme zuipschuit, maar hou toch wel van wat drank