Sziget 2011! Wie gaat? :D

Nou. Titel spreekt voor zichzelf.

Daar ging wat fout.

ik wss
:grinning: :grinning:

Een vriendin van me gaat, en een andere vriendin is afgelopen jaar geweest, maar ik ga helaas niet.

Dit jaar ga ik naar lowlands. Maar ooit, als ik genoeg geld heb…

ik ga dit jaar ook lowlands, sziget staat voor volgend jaar in de planning :grinning:

Haha ja ik ben vorig jaar ook al geweest, maar voor maar 1 dagje. Ik ga elke zomervakantie naar Budapest dus eigenlijk is het voor mij lekker makkelijk om ‘even’ naar Sziget te gaan :slight_smile:

Waah daar wil ik zo graag heen. Ik ben zelf Hongaars dus kan daar makkelijk heen, maar ben dan pas 17 en dat vonden mijn ouders niet zo een goed idee… volgend jaar :slightly_smiling_face:

(welke leeftijd zijn jullie eigenlijk, degenen die gaan?)

@ohnoyouididnot, ik ben ook hongaars! Wat leuk zeg, had nooit verwacht andere hongaren te vinden hier :slight_smile: Ik ben bijna 18. Spreek je ook hongaars eigenlijk?

Ik wil er heen, maar ik zou het nu nog niet mogen. Dus dan wordt het maar pukkelpop x] Ik ga pbly in mijn examenjaar.

Ik wil er ooit heen, maar ik heb nooit geld. :'3 mss dit jaar ‘Dour’ als het meezit…

@Radiomonsterrrr: Haha leeuk! kom sowieso niet vaak hongaarse mensen tegen xd spreek het wel, ben ook elk jaar in budapest! misschien dat ik mn broer toch kan overhaen om met me mee te gaan een dagje…

Veel duurder dan lowlands is het trouwens niet, het is 170 euro voor de volle week incl camping.

Nee ik ook serieus NOOIT. Voel me echt ‘de outsider’ hier in Twente, haha. Ja ik spreek het ook. Moet je doen, Sziget is echt het leukste festival als je het mij vraagt.

Nop klopt, maar het vervoer enzo kan soms nog wel duur uitvallen.

Mmh, ik zat eerst te denken (voor als ik dan toch ga in mijn examenjaar), dat ik dan een ticket koop dat je onbeperkt door Europa kan reizen, maar ik er meteen een langere vakantie van.

Dat is best een goed idee! Dan zou ik Sziget wel aan het eind van je reis plannen, daarna wil je echt niet nog reizen haha.

[quote="sutcac, post:16, topic:51708"] [...]

Mmh, ik zat eerst te denken (voor als ik dan toch ga in mijn examenjaar), dat ik dan een ticket koop dat je onbeperkt door Europa kan reizen, maar ik er meteen een langere vakantie van.
[/quote]
Dat is best een goed idee! Dan zou ik Sziget wel aan het eind van je reis plannen, daarna wil je echt niet nog reizen haha.

Ja dat had ik ook al bedacht. Stiekem heb ik wel zin om dit jaar al te gaan. Maar om het nou als eerste festival te doen en gelijk zo ver weg x] En ik ben nog 16 dus mijn ouders gaan het vast niet leuk vinden.

Hmm ik snap het wel van je ouders hoor. Want opzich, het is best een wild feestje. :stuck_out_tongue: Hoewel het imago van Sziget nu veel beter is, vroeger had iedereen zoiets: drugs/neukfeest maar tegenwoordig is het veel meer ‘opgeschoond’ en draait het grotendeels om de muziek.

Ik, met mijn vriend :slightly_smiling_face: Ik ga ook naar Dour, Eurocknees en Lowlands :grinning: Ik kan niet wachten tot het eindelijk zomer is!