SYTYCD

Hi! Het vorige SYTYCD-topic is van vorig jaar, hier dus een nieuwe! Als er nog een actueel topic is mag deze natuurlijk gesloten worden.

oh leuk!
ik kan jammer genoeg de aflevering pas kijken op vrijdag, want ik zit op kamers en heb daar geen tv!
ga hier dus niet kijken voor dan want anders weer ik al wie er afvalt! :grinning:
ik ben trouwens fan van Ina! maar eigenlijk zit dit seizoen vol talent!

^ Ja dat vind ik ook! Balen dat je geen tv hebt, maarja zo heb je ook iets op naar uit te kijken :slightly_smiling_face:

Oeeeeh leuk, deze miste ik inderdaad nog !
Ik heb veel favorieten dit jaar eigenlijk; Ina, Ellen, Redouan, maar ik vind Giovanni en Tamara ook leuk!

YES omg! Ik ben voor Joey, Danny en Giovanni. Vorig jaar was ik helemaal verliefd op Denden en het jaar ervoor voor Meysam haha.

ik vind ellen en anneke trouwens ook wel leuk, ina niet zo… geen idee waarom

Ik vind ze allemaal echt goed, lijkt net alsof ze elk jaar beter en beter worden. Maar giovanni en tamara vind ik het leukst/beste :slightly_smiling_face:

Ik ben voor Johan! :slightly_smiling_face: Hij danst echt zo mooi. En als hij begint te praten lig ik meteen dubbel haha. Maar ik vind hem echt heel goed. Ik vind het ook zo schattig dat hij een relatie heeft met die andere deelneemster (weet niet hoe ze heet).

Van de meiden vind ik Ellen, Anneke en Tamara erg goed. Toegba (of hoe je het ook schrijft ;p) vind ik ook erg goed, maar iets minder opvallend. Ina en Kris mogen er het eerst uit van mij, die vind ik niet zo sterk.
Over de jongens heb ik niet echt een mening, ik vind de meeste wel leuk, maar niet super speciaal.

Van de meisjes vind ik Anneke en Ellen super. Bij de jongens vind ik Giovanni en Redouan goed.

Dit ja, oh en Johan vind ik ook heel erg goed. Van mij mag Joey er de volgende keer uit, hij komt zo arrogant over en tegenover de rest vind ik hem ook niet heel speciaal goed.

Ik mocht Joey eerst echt niet, maar volgens mij is hij veel minder arogant dan hij eerst leek.
Ik ben echt fan van Miguel (of hoe je zijn naam ook mag spellen). Ik weet niet waarom, maar hij is gewoon schattig.
Johan vind ik ook echt heel goed!

Ik vond Miguel heel leuk tijdens de autities en bootcamp enzo, maar nu vind ik m een beetje awkard. Weet niet waarom. Misschien doet ie gewoon anders tijdens de liveshows vanwege zenuwen enzo. Neemt niet weg dat ie goed is !

En Johan, tja, daar ben ik gewoon niet zo’n fan van.

Overigens denk ik dat er dit jaar weer een meisje gaat winnen. Tis wel heel toevallig dat het sinds het begin van de NL/BE SYTYCD steeds om het jaar meisje/jongen is die wint…
Ivan, Els, Floris, Nina, Frederic…

Haha, ja, hij ziet er wel altjd uit alsof hij doodgaat van de zenuwen.

Ik denk eigenlijk dat Ellen heel veel kans maakt om te winnen, of een van de anderen die een golden ticket kregen. Die dansen toch echt wel het best.

Ja Ellen is super goed !

Ja, en zij maar denken dat ze er niets van kan…
Ik vond die opmerking van Ish wel geniaal: Ik ben Ellen, en ik ben dope
Mijn nieuwe motte, haha

Ik vind de deelnemers dit jaar minder dan andere jaren.

Maar ben voor Redouan.

Ik vind ze niet echt minder… Ik vind wel dat andere jaren er duidelijk een verschil was, zo van: die groep gaat er vast vlug uit, en die groep gaat hoe dan ook de finale halen.
Dit jaar vind ik het wat minder duidelijk wie de goeden en wie de slechten zijn.

Ik ben voor Giovanni en Ellen. Liam is ook supergoed!

Ik vind dit seizoen nu al tof. Moet wel zeggen dat de meeste dansen me nogal tegenvielen afgelopen zondag. Ben benieuwd naar liveshow 3!